ثبت ۵ اختراع حسام‌الدین ابراهیمی مخترع صومعه‌سرایی + تصاویر

حسام‌الدین ابراهیمی مخترع پنج اختراع ثبت شده، دانشجوی رشته مقطع کارشناسی ۱۹ سال سن دارد و در یکی از روستاهای تولم شهر صومعه‌سرا زندگی می‌کند.

ثبت ۵ اختراع حسام‌الدین ابراهیمی مخترع صومعه‌سرایی + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، حسام‌الدین ابراهیمی جوان ۱۹ ساله در یکی از روستاهای تولم‌شهر این شهرستان توانسته تاکنون پنج اختراع را به ثبت برساند و عضو سازمان پارک علم و فناوری و عضو سازمان علمی و پژوهشی و بنیاد نخبگان گیلان است.

139303241043375422993383

نخستین اختراع حسام الدین ابراهیمی تغذیه الکترونیکی ماکیان است برای کسانی که در روستاها پرندگان محلی دارند  صبح در را باز می‌کند و همراه با “کر کر کر” به پرندگان غذا می‌دهد و با تاریک شدن هوا با صدای” لا لا لا “پرندگان را به سمت لانه هدایت می‌کند و در را از پشت می‌بندد و هر گاه مخزن تغذیه خالی شد به صاحب آن پیامک می‌دهد که جای مخزن تغزیه خالی است و این اختراع نمونه خارجی و داخلی ندارد.

دومین اختراع وی، شعله پوش اسلحه ژ-۳ است. وقتی در شب تیراندازی می‌شود شعله پوش از خود یک آتشی بیرون می‌دهد و با ساخت و اختراع این شعله پوش، اسلحه ژ-۳ آتش را در خودش محو می‌کند که در حال حاضر در ارتش جمهوری اسلامی مورد استفاده و بررسی قرار گرفته است.

سومین اختراع ابراهیمی، سیستم هوشمند آبرسانی ماکیان است. برای افرادی که در روستاها پرورش پرندگان را دارند ولی صبرو حوصله آبرسانی به پرندگان را ندارند، با اختراع این سیستم وقتی آب ظرف خالی و سنسور فعال می‌شود و از طریق مدار الکتریکی به موتور پمپاژ دستور می‌دهد که پمپاژ را شروع کند که این آب از طریق شلنگ وارد مخزن و پس از پر شدن پمپاژ قطع می‌شود که در مرحله ثبت به انجام رسیده است.

چهارمین اختراع این مخترع صومعه‌سرایی، دستگاه پرفراژ است که به صورت برقی کار می‌کند و قیمت آن در بازار از دو میلیون تا ۶۰ میلیون تومان است.

وی با ۲۰۰ هزار یک پرفراژ ساخته که سبب سوراخ کردن کاغذ   است و در عکاسی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آخرین اختراع این مخترع جوان، ساخت دوچرخه چندکاره است که روی زمین و آب راه می‌رود، ضد برق است و در کیف جا می‌شود.

139303241049206372993424

139303241104474112993704

این دوچرخه استفاده عمومی و نظامی دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه