استاژ بزرگ هایاشی هاشیتوریو کاراته گیلان برگزار شد

مسئول کمیته فرهنگی سبک هایاشی ها شیتوریو کاراته گیلان در خصوص برگزاری این استاژ گفت: این استاژ بزرگ زیر نظر بنیانگذار سبک در ایران با حضور چیزی بالغ بر هشتاد هنرجو و مربی در استان گیلان برگزار شد .

استاژ بزرگ هایاشی هاشیتوریو کاراته گیلان برگزار شد

حامدی گفت : استاژ سبک هایاشی ها شیتوریو کاراته گیلان در  تمامی رده سنی روز جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ در سالن امام خمینی (ره) شهرستان شفت با حضور مهدی ابراهیمی (بنیانگذار سبک هایاشی ها شیتوریو کاراته ایران ) ، عبدالله میلانچی (نماینده سبک هایاشی ها شیتوریو کاراته گیلان ) ، حبیب یزدانی( نائب رئیس هیأت کاراته گیلان ) ،علی اسماعیلی ( دبیر سبک هیأت کاراته گیلان) ، دکتر عباس صدیقی نژاد (رئیس بیمارستان فوق تخصصی قلب دکتر حشمت رشت) مربیان و مسئولین سبک استان گیلان  آقایان اسماعیل حامدی ، ملک ملکی ، بهمن همتی ، علیرضا قوام زاده ، رضا میرشانچی ، هادی محسنی ، اسماعیل قربانزاده ، امیرحسین میلانچی ، محمد حامدی و با حضور حدود هشتاد هنرجوی کاراته  کای گیلانی برگزار  گردید .

DSC01409

مسئول فرهنگی  سبک هایاشی ها شیتوریو کاراته گیلان در مورد برگزاری استاژ افزود : این دوره آموزشی که با تلاوتی چند از کلام الله مجید و سخنان شیوای بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که می فرمایند ( من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم  ، از خدای تبارک و تعالی خواهانم که شما جوانان که ذخیره این کشور هستید و امید ملت و اسلام هستید ، هر چه بیشتر موفق کند ، که در همه ابعاد انسانی ورزش کنید ) و سرود ملی کشورمان و همچنین  دعای ظهور  بمناسبت ولادت حضرت قائم آل محمد (عج)  و تبریک این عید عظیم  و با شکوه به همه ورزشکاران آغاز گردید .

DSC01335

 این دوره بسیار حرفه ای و مفید  به جهت آماده سازی هنرجویان گیلانی برای شرکت در مسابقات کشور انتخابی آسیا و اقیانوسیه برگزار گردید که  برای ارتقاء تکنیک های فنی روز دنیا و  بالا بردن علم ورزشی مربیان و هنرجویان گیلانی بسیار  نقش به سزایی داشت که در پایان جلسه به همه عزیزان شرکت کننده گواهینامه آموزشی اعطا گردید .

DSC01433

محمد حامدی  با بیان کیفیت و نتیجه خوب این استاژ گفت : ورزش کاراته  ایران یکی از قطب های برتر جهان  بوده و استان گیلان هم یکی از قطب ها مهم و برتر کاراته کشور  . امید است به همت اساتید محترم با برنامه‌ریزی مناسب، برگزاری این نوع دوره‌های آموزشی را ادامه دهیم تا این عزیزان مانند ستاره ای در جهان بدرخشند و پرچم کشور عزیزمان ایران را با افتخار بر سر قلعه ها بنشانند .

DSC01465

لازم به ذکر است  مسابقه کاراته کشور در استان گیلان برگزار می شود . مسئولین سبک استان در تلاش اند که این مسابقه به بهترین شکل ممکن به اجرا در بیاید،  این مسابقه در شهریور ماه برگزار خواهد شد ،امید است با توکل به  خداوند متعال بازهم مانند همیشه گیلان قهرمان این دروه مسابقات گردد .

DSC01472

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه