افتتاح ده ها پروژه عمرانی در بخش کوچصفهان و سنگر

سید ولی الله عظمتی فرماندار شهرستان رشت در سومین روز از هفته دولت، پروژه های عمرانی کوچصفهان و سنگر را افتتاح نمود.

افتتاح ده ها پروژه عمرانی در بخش کوچصفهان و سنگر

به گزارش خبرنگار ۸دی، سید ولی الله عظمتی فرماندار شهرستان رشت در سومین روز از هفته دولت و در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی کوچصفهان و سنگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر این هفته را فرصت بسیار مغتنمی برای ارائه عملکرد دولت به مردم و شناخت نقاط ضعف و قوت دولت ها عنوان کرد.

 

وی در مراسم افتتاح پروژه پرورش ماهی قزال آلای رنگین کمان، حمایت از طرح‌های کشاورزی و دامپروری را سبب ایجاد اشتغال و افزایش تولید در این بخش‌ها دانست وافزود: این پروژه با ۲۱۰ میلیون ریال تسهیلان بانکی و ۳۹۰ میلیون ریال آورده شخصی و درمجموع با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

 AdgfS2

فرماندار شهرستان رشت ظرفیت این استخر پرورش ماهی را ۳تن اعلام کرد و گفت : عملیات افزایش ظرفیت این مجموعه به ۱۵ تن  در حال پی گیری است.

 

وی افزود: به طور کلی شهرستان رشت دارای تعداد ۸۴۶ مزرعه پرورش ماهی  به مساحت ۲۹۶۶ هکتار و ۷ تعاونی پره صیادی است و در حدود ۱۵۴۷۹۴ تن از تولید استان را برعهده دارد.

 

عظمتی در مراسم افتتاح راه روستایی کتیک لاهیجان از توابع کوچصفهان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال و در قالب طرح هادی به طول ۲.۵ متر افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 

فرماندار رشت در این مراسم با تاکید بر اینکه تلاش و برنامه ریزی مستمر در جهت رفع مشکلات و نارسایی های روستاییان از وظایف مسئولان است اظهار کرد: خوشبختانه امروز پیشرفت و توسعه در روستاها ی شهرستان رشت سبب مهاجرت معکوس و روانه شدن شهرنشینان به روستاها شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۴ روستا از بخش مرکزی و ۱۳ روستا در شهرستان رشت از نعمت گاز برخوردار شدند تصریح کرد: دهیاران و اعضای شورای روستاها باید برای دریافت مطالبات روستاییان از مسولان شهرستان و استانی پی گیرتر و جدی تر عمل کنند.

AdKS2

 

سید ولی الله عظمتی در مراسم افتتاح ساختمان دهیاری روستای کالمرز با اشاره به اینکه برای ساخت این ساختمان دهیاری ۳۸ میلیون تومان هزینه شده است از افتتاح و به بهره برداری رسیدن ۳ ساختمان دهیاری در بخش کوچصفهان در هفته دولت سال جاری خبرداد وی در مراسم افتتاح  مسکن  مددجویان کمیته امداد کوچصفهان از ساخت ۸ مسکن برای مددجویان کمیته امداد این بخش با اعتبار هزینه شده ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در هفته دولت سال جاری خبرداد.

AKdS2

 

وی درپایان در  مراسم افتتاح ساختمان دهیاری روستای گلسرک از بخش سنگر از به بهره برداری رسیدن ۱۱ پروژه عمرانی در بخش سنگر خبرداد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه