اختامیه نحستین جشنواره استانی تا ظهور… در شفت برگزار شد

اختتامیه نخستین جشنواره تاظهور… استان گیلان با حضور منتخبین برترین آثار، شرکت کنندگان و جمعی از مردم و مسئولین در مسجد جامع ولی عصر(عج) شهر شفت برگزار شد.

اختامیه نحستین جشنواره استانی تا ظهور… در شفت برگزار شد

به گزارش ۸دی نیوزبه نقل از صبح شفت، اختتامیه نخستین جشنواره استانی تاظهور… گیلان با حضور منتخبین برترین آثار و تقدیر از آنها در مسجد جامع ولی عصر(عج) شهر شفت برگزار شد.

8

دنیادیده دبیر این جشنواره در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم وتبریک میلاد مولود نیمه شعبان حضرت مهدی (عج) از ارسال بیش از ۳۵۰ اثر  مرتبط به فرهنگ مهدویت و انتظار از داخل و خارج استان به دبیرخانه خبر داد.

وی همچنین در خصوص بررسی و انتخاب آثار گفت: پس از اینکه مهلت فراخوان آثار پس از ۲۰ روز پایان یافت هیأت داورانی از سه شهرستان املش، تالش و رشت به قضاوت در مورد آثار در حوزه های چندرسانه ای، انیمیشن و وگرافیک، وبلاگ نویسی و متون ادبی پرداختند.

دنیادیده در پایان از همه ی افراد که در برگزاری این جشنواره ای در سطح استان با دبیر خانه همیاری نموده اند، تقدیر و تشکر نمود و خاطر نشان کرد: به منظور ارج نهادن به زحمات دیگر شرکت کنندگان از سایر استان ها، هدایایی به رسم یادبود به آدرس محل سکونت آنان فرستاده خواهد شد.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیم هدایا به افرادی که به دبیرخانه اثر ارسال نموده بودند و در اختتامیه جشنواره حضور داشتند به نفرات اول تا سوم هر بخش هدیه و تندیس جشنواره با حضور امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان های فومن و شفت، معاون فرماندار و مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان شفت اهدا گردید.

9

12-Copy

62

51

34

14

2

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه