فرهنگ شهرستان آستارا باید از لحاظ دینی ارتقاء یابد

امام جمعه موقت آستارا:فرهنگ شهرستان آستارا باید از لحاظ دینی ارتقاء یابد و برای فرهنگ نیاز به بودجه داریم. فرهنگ شهرستان آستارا باید از لحاظ دینی ارتقاء یابد

فرهنگ شهرستان آستارا باید از لحاظ دینی ارتقاء یابد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستاراخبر؛حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا قدسی امام جمعه موقت آستارا در نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران مومن به تقوا و با تبریک عید نیمه شعبان گفت:با رعایت دستورات الهی قلب حضرت بقیه الله را از خود راضی و خشنود نگه داریم.

80514024-3665801

وی اظهار کرد:برای ظهور باید از منتظران حضرت مهدی(عج) باشیم و آن حضرت همواره ناظر بر اعمال ماست.

امام جمعه موقت آستارا وجود حضرت صاحب الامر(عج) را لطفی از جانب پروردگار بیان و علت اصلی غیبت را گناهان بسیار در جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه گناهان دارای آثار مخرب دنیوی و اخروی در جامعه و زندگی بشری هستند شک و تردید در اعتقادات و جبهه گیری علیه حق را از آثار و پیامدهای گناهان برشمرد.

حجت الاسلام قدسی به روز میلاد امام زمان(عج) و روز جهانی مستضعفان اشاره و با بیان اینکه انتظار یعنی آمادگی همه جانبه برای ظهور حضرت مهدی(عج) گفت: باید با انتظار در جهت اصلاح خود و جامعه گام برداریم.

وی دعا برای تعجیل و سلامتی حضرت مهدی(عج) و شناخت و یاد ایشان را از وظایف منتظران عنوان کرد.

امام جمعه موقت آستارا تصریح کرد:خانواده ها،خویشان ،مسئولین و مردم با اصلاح خود و جامعه زمینه را برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) فراهم نمایند.

وی به روز سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره و ادامه داد: آنان حافظ امنیت کشور اسلامی می باشند و پیشرفت های علمی،اقتصادی،نظامی و… را مدیون این عزیزان هستیم.

وی این روز را به همه افرادی که در عرصه امنیت کشور فعالیت می کنند تبریک گفت.

حجت الاسلام  قدسی به شهادت سرداران دلیر اسلام بخارایی،امانی،صفار هرندی و نیک نژاد را در جهت ترور انقلابی حسنعلی منصور به نام خط امام(ه) بیان کرد.

وی به هجوم گروه تروریستی داعش به عراق پس از شکست در سوریه اشاره و افکار آنان را ضربه به اسلام ذکر کرد.

امام جمعه موقت آستارا گروه تروریستی داعش را نه تنها دشمن تشیع بلکه تسنن عنوان و تنها راه مقابله با آنان را حفظ وحدت دانست.

وی به سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” اشاره و با بیان اینکه برای تشکر از مسئول بنرهای فراوانی نصب می شود گفت:در ایام محرم و نیمه شعبان در شهرستان چقدر تبلیغات می شود و چرا برای کنسرت ها پول بسیار صرف می گردد؟

حجت الاسلام قدسی با خطاب به همه نیاز به بودجه ای به نام فرهنگ برای شهرستان را ضروری عنوان نمود.

وی فرهنگ و مدیریت جهادی را کار برای خدا بیان و اظهار کرد:فرهنگ شهرستان بالاست اما در زمینه دینی چکار کرده ایم؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه