در زمان غیبت می بایست گوش به فرمان ولی فقیه باشیم / از مردم سیاهکل خداحافظی می کنم

شیدایی با بیان اینکه علما و مجتهدان جامع الشرایط نائب عام امام زمان (عج) هستند، تصریح کرد: بر همه ما واجب است که از ولی فقیه و علما اطلاعت کنیم.

در زمان غیبت می بایست گوش به فرمان ولی فقیه باشیم / از مردم سیاهکل خداحافظی می کنم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل،حجت الاسلام و المسلمین محمد شیدایی در آخرین خطبه خود به عنوان امام جمعه سیاهکل، ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج)، اظهار کرد: غیبت امام زمان (عج) ۶۹ سال بود و عثمان ابن سعید، عمرابن عثمان، حسین ابن علی و علی ابن محمد ثمری از نائبان خاص امام زمان (عج) بودند و پیام حضرت را به مردم می رساندند.

sheydaei_emamjome_dar_siahkal

وی با اشاره به اینکه در زمان غیبت کبری برخی از افراد خود را به عنوان نائب خاص امام زمان (عج) معرفی می کنند، گفت: پس از غیبت صغری، غیبت کبری آغاز شد. در این غیبت که تا کنون نیز به طول کشیده است، ایشان نائب خاص ندارند.

** سربازان گمنام، امنیت و احساس واقعی آن را به مردم هدیه داده اند

امام جمعه سیاهکل ضمن تبریک به مناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، با بیان اینکه یکی از اداره های مهم در نظام اسلامی، وزارت اطلاعات است، خاطرنشان کرد: وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) با شناسایی و دستگیری مدعیان دروغین ارتباط با امام زمان (عج)، از ترویج خرافات و انحرافات در دین کمک بسیاری می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی ادامه داد: امنیت کشور در دست نیروهای اطلاعاتی است و آنها از تمام مسائل با خبر هستند. احساس امنیت از امنیت مهم تر است، اما سربازان گمنان این دو را با هم به مردم هدیه داده اند.

** در زمان غیبت می بایست گوش به فرمان ولی فقیه باشیم

وی با بیان اینکه علما و مجتهدان جامع الشرایط نائب عام امام زمان (عج) هستند، تصریح کرد: بر همه ما واجب است که از ولی فقیه و علما اطلاعت کنیم.

خطیب جمعه سیاهکل با بیان اینکه هرکس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است، افزود: کسانی که با ولی فقیه هماهنگ نیستند با امام زمان نیز هماهنگ نخواهند بود، زیرا کسانی که در مقابل مقام معظم رهبر بایستند، در مقابل امام زمان نیز خواهند ایستاد.

dar_siahkal-9

** سایت درسیاهکل، سایت بسیار فعال و خوبی است

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی ضمن تشکر از پایگاه خبری تحلیلی درسیاهکل برای اطلاع رسانی و پوشش اخبار در سطح شهرستان سیاهکل، گفت: سایت درسیاهکل، سایت بسیار فعال و خوبی است و در شهرستان ما خبری کامل و صحیح به گوش نمی رسد، مگر اینکه از طریق سایت درسیاهکل اطلاع رسانی شده باشد و به همین جهت از مسئول آن نیز تشکر و قدردانی می کنم.

** ماهواره ها سعی در ترویج دروغ دارند

وی با تأکید بر اینکه ماهواره ها بلای جان خانواده ها شده اند، بیان کرد: ماهواره ها به دنبال ایجاد شبهه در دین، از بین بردن اعتقادات مردم و منحرف کردن تفکرات سیاسی آنها هستند.

امام جمعه سیاهکل ادامه داد: ماهواره ها و شایعه سازان، در روزه ها و هفته های گذشته یک شایعه ای راه انداخته اند مبنی بر اینکه وهابی ها در استان و کشور ما با دزدیدن افراد، چشم ها و لب ها را می دوزند وسرهای شیعیان را می برند. که البته همه آنها کذب محض است.

** داعش، اهداف رژیم صهیونیستی را دنبال می کند

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش به وسیله کشورهای عربی شیخ نشین تشکیل شده است، گفت: این گروهک به وسیله سلاح های اسرائیلی در حالل کشتن مسلمانان است. رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین اشتغالی بیمارستانی ساخته و به تروریست هایی داعش که در سوریه با رژیم قانونی این کشور در حال جنگ هستند، پناه داده است.

وی تأکید کرد: کشورهای منطقه می بایست با یکدیگر متحد بشوند و برادران شیعه و سنی هواسشان به دسیسه های شیطانی دشمنان ااتحاد مسلمانان باشد.

امام جمعه سیاهکل ضمن تشکر از شهردار سیاهکل گفت: کارهای خوبی از جمله برگزاری جشن نیمه شعبان، آسفالت خیابان و سنگ فرش پیاده روها در سطح شهر سیاهکل انجام شده است و استخر پاشوران نیز می بایست زیباسازی شده و میدان تره بار نیز درسیاهکل احداث بشود. سیاهکل آینده خوبی دارد و باید دست به دست بدهیم تا این شهرستان به درجات بالاتری برسد.

حجت الاسلام و المسلمین شیدایی ضمن تبریک به مناسبت هفته محیط زیست ابراز کرد: کارکنان این اداره سعی در حفاظت از محیط زیست دارند و از همه می خواهم در حفظ محیط زیست کوشا باشند.

وی با بیان اینکه این آخرین خطبه ای است که من به عنوان امام جمعه درسیاهکل حضور دارم، تصریح کرد: از هفته آینده حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل به سیاهکل خواهد آمد و من به یکی از شهرستان های استان مازندران خواهم رفت و از همینجا از همه مردم سیاهکل خداحافظی می کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه