اعتقاد به حضرت مهدی(عج) نیاز به خودسازی دارد

نماینده ولی فقیه درسپاه قدس گیلان، گفت: اعتقاد راسخ به حضرت مهدی(عج) و ثبات قدم در دوره آخرالزمان نیاز به خودسازی، مبارزه باهوای نفسانی، توکل و توجه به خدا و تمسک به قرآن واهل بیت (ع)، تعمیق ارتباط با اهل الذکر،علما و فقها که جانشینان امامان هستند دارد.

اعتقاد به حضرت مهدی(عج) نیاز به خودسازی دارد

به گزارش۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی محسن زاده، در مراسم جشن انتظار که به مناسبت ولادت با سعادت مهدی موعود(عج) برگزار شد، ضمن تبریک این عید بزرگ به فلسفه غیبت حضرت ولی عصر(عج) و شرایط لازم برای مهیاشدن زمینه ظهور آن حضرت اشاره کرد و گفت: درعصرمهدویت اعتقاد راسخ به حضرت مهدی(عج) و ثبات قدم در دوره آخرالزمان نیاز به خودسازی، مبارزه باهوای نفسانی، توکل و توجه به خدا و تمسک به قرآن واهل بیت (ع)، تعمیق ارتباط با اهل الذکر،علما و فقها که جانشینان امامان هستند دارد.

71.jpg7

وی ادامه داد: در زمان غیبت کبری وسوسه های شیاطین وشبهات دشمنان دین افزایش یافته وجاذبه های فراوان مادی وامکانات روبه رشد دنیایی سرتاسرزندگی عموم مردم رافرامیگیرد.

24

نماینده ولی فقه در سپاه قدس گیلان، متذکر شد: اگرمیخواهیم درزمره منتظران واقعی آن حضرت قراربگیریم باید باعمل به دستورات قرآن، پیامبر و معصومین زمینه ساز ظهور باشیم.

71.jpg7.jpg7

لازم بذکر است مولودی خوانی، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و پذیرایی از دیگربرنامه های این مراسم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه