۳۴۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان آستارا توقیف شد

۳۴۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان آستارا در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توقیف شد.

۳۴۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در شهرستان آستارا توقیف شد

 به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ رحیم مهدی زادهفرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: از جمله مطالبات مردم در حوزه نظم و امنیت اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و استمرار آن است.

DSC07877_resize

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در تشریح عملکردپلیس شهرستان که مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی را به اجرا گذاشتند، گفت: ماموران انتظامی ازابتدای خردادماه توانستند ۱۲ سارق را دستگیر و۱۵ فقره سرقت را کشف نمایند.

سرهنگ مهدی زاده با اشاره به دستگیری ۶ سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف یک موتورسیکلت سرقتی توسط پلیس آگاهی، افزود: تعداد زیادی کیف زنانه، چندین قطعه کارت هوشمند سوخت وکارت های اعتباری، چندین دستگاه گوشی تلفن همراه وتبلت، چادرهای مسافرتی، مبلغ قابل توجهی چک پول ، وجه نقد و اموال با ارزش از این سارقان کشف و مالباختگان نیز شناسائی شدند.

مهدی زاده با بیان اینکه بیان داشت: پلیس این شهرستان در ادامه اجرای این طرح، ۱۵۵ دستگاه خودرو و ۱۹۰ دستگاه موتورسیکلت را به دلیل ایجاد مزاحمت، همراه نداشتن مدارک، انجام حرکات نمایشی وتخلفات حادثه ساز توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در خاتمه ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم شهرستان مرزی بندرآستارا و حمایت های خوب اعضای شورای تأمین و مراجع قضائی اظهارداشت: پلیس این شهرستان بر اساس نیاز جامعه و میزان آلودگی نقاط جمعیتی به جرائم، این طرح را مستمراً و با قدرت اجرا خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه