ساماندهی رودخانه‌ های رشت از عهده شهرداری خارج است/ به کمک سپاه نیازمندیم

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی رودخانه‌های رشت نیازمند اعتبارات زیادی است، گفت: این مسئله از عهده شهرداری خارج است و بر همین اساس دست یاری بر دیگر نهادها و به ویژه سپاه قدس گیلان بلند نموده ایم.

ساماندهی رودخانه‌ های رشت از عهده شهرداری خارج است/ به کمک سپاه نیازمندیم

به گزارش ۸دی نیوز، رضا جمشیدی‌ چناری ظهر امروز (پنجشنبه) در نشستی با فرمانده و معاونین سپاه قدس گیلان اظهار کرد: نخستین نشست ویژه توسعه شهری به میزبانی سپاه قدس گیلان گامی بلند برای توسعه رشت است.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی رودخانه‌های رشت نیازمند اعتبارات زیادی است، خاطرنشان کرد: این مسئله از عهده شهرداری خارج است و بر همین اساس دست یاری بر دیگر نهادها و به ویژه سپاه قدس گیلان بلند نموده ایم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مقدسی است که در تمامی عرصه‌ها پیشتاز بوده است.

جمشیدی‌ با تصریح بر اینکه تعامل بین دستگاه‌ های اجرایی و نهادهای انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصل مهمی برای توسعه رشت است، اذعان داشت: باید تلاش شود تا به دور از نگاه‌های سیاست‌زده و سطحی، همگام با یکدیگر شهرمان را توسعه دهیم.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه رفع معضل زیست‌محیطی رودخانه‌های رشت، همت تمامی دستگاه‌های استان را می‌طلبد، تصریح کرد: این نشست به این منظور تشکیل شده تا شهر رشت از ظرفیت‌های نهاد مقدس سپاه بهره گیرد.

وی با اشاره به موانع جذب سریع سرمایه‌گذاری در رشت، اظهار کرد: می‌توانیم این موانع را با یاری یکدیگر از میان برداریم و کارهای ماندگاری را اجرایی کنیم.

جمشیدی‌چناری با اشاره به همکاری‌های مشترک سپاه قدس گیلان و این نهاد، گفت: دبیرخانه همکاری‌های مشترک برای توسعه رشت تشکیل می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی رشت نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خواستار کمک مسئولان سپاه قدس گیلان برای اجرای پروژه های مختلف این شهر شد.

فاطمه شیرزاد افزود: کمک به اجرای برنامه های دولت جمهوری اسلامی ایران، استفاده بهینه از منابع و امکانات و استعداد های عمرانی و اقتصادی، کسب تجربه و دانش فنی به منظور افزایش توان رزمی و دفاعی و کمک به مناطق محروم و خدمات رسانی به مردم از اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بوده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه