سپاه برای کمک به اجرای پروژه‌ های شهر رشت آمادگی کامل دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه آمادگی کامل برای کمک به اجرای پروژه‌های شهر رشت را دارد، گفت: باید پروژه‌های پیشرفت و توسعه گیلان اولویت‌بندی شود.

سپاه برای کمک به اجرای پروژه‌ های شهر رشت آمادگی کامل دارد

به گزارش ۸دی نیوز، سردار هامون محمدی ظهر امروز (پنجشنبه) در نشستی با شهردار و اعضای شورای رشت اظهار کرد: افزایش رفاه و آسایش مردم با اجرای طرح‌های متعدد فرهنگی و ورزشی و خدماتی به تحقق می پیوندد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر تشکیل اتاق فکر با حضور بزرگان و و نخبگان استان،  تصریح کرد: باید صدای واحدی از مدیران استان برای توسعه گیلان شنیده شود.

وی افزود: شورای شهر می‌تواند بالقوه و بالفعل یکی از ابزارهای عمق‌بخشی اعتماد مردمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه آمادگی کامل برای کمک به اجرای پروژه‌های شهر رشت را دارد، اذعان داشت: باید پروژه‌های پیشرفت و توسعه گیلان اولویت‌بندی شود.

سردار محمدی تأکید کرد: مسئولیت‌ها ماندگار نیست و ما باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم و کارهای ماندگاری انجام دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: امروز نهاد سپاه قدس گیلان و شورای رشت به خاطر یک نیاز مشترک گردهم آمده‌اند و شورا می‌تواند مسیری را ایجاد کند تا این تعامل تقویت شود و به فرموده مقام معظم رهبری ظرفیت‌های پنهان را پیدا کرده و از آن بهره گیریم.

وی با تصریح بر آمادگی سپاه قدس گیلان برای احداث اماکن ورزشی در زمین‌های متعلق به شهرداری، افزود: سپاه قدس گیلان آماده ایجاد سالن‌های ورزشی و فرهنگی و چمن مصنوعی را دارد.

محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت نیز در این نشست اظهار کرد: شهرداری رشت برای امسال بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان بودجه دارد.

وی با بیان اینکه اگر امکانات فراهم شود، شهر رشت تا سه سال آینده می‌تواند صاحب قطار شهری شود، افزود: حدود ۶۰ درصد بودجه رشت عمرانی است.

شهردار رشت با اشاره به ضرورت توسعه همکاری‌ها و مسئولان، گفت: باید تلاش کنیم تا از تمامی ظرفیت‌های گیلان برای توسعه رشت بهره ببریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
قدوسی
ماشالله به سپاه
در حاشیه