آثار برتر نخستین جشنواره “تاظهور…” گیلان معرفی شد

برترین آثار نخستین جشنواره “تاظهور…” استان گیلان ویژه ولادت حضرت مهدی(عج) با موضوعات مرتبط با مهدویت و انتظار، برگزیده و معرفی شد.

آثار برتر نخستین جشنواره “تاظهور…” گیلان معرفی شد

به گزارش ۸دی نیوز، دبیر نخستین جشنواره “تاظهور…” استان گیلان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) از اتمام بررسی و برگزیده شدن برترین آثار جشنواره در موضوع های چندرسانه ای، انیمیشن و گرافیک، وبلاگ نویسی و متون ادبی مرتبط به فرهنگ انتظار و مهدویت خبر داد.

1263-bartarin-asare-ta-zoohoor-shaft

حمیدرضا دنیادیده با تقدیر از همه ی کسانی که در نخستین جشنواره “تاظهور…” استان گیلان شرکت کرده اند، اعلام کرد: در اولین جشنواره “تاظهور…” که توسط هیأت رزمندگان اسلام شهرستان عالم پرور شفت برگزار شد، بیش از ۳۵۰ اثر از داخل و خارج استان به دبیرخانه ارسال شد که بیشترین این آثار مربوط به بخش دلنوشته های مهدویت در موضوع متون ادبی بوده است.

وی با اشاره به اینکه همه ی آثار مورد قبول جشنواره بودند، افزود: نفر اول چند رسانه ای؛ جناب آقای محمدرضا مقصودی از شهرستان شفت با کسب ۹۰ امتیاز در بخش صوت؛

نفر دوم چند رسانه ای جناب آقای صادق کوچک پور از شهرستان رشت با کسب۷۰ امتیاز در بخش عکس و نفرسوم چند رسانه ای جناب آقای محمدحسین کارگر بصیر از شهرستان شفت با کسب۶۵ امتیاز در بخش نماهنگ بوده است.

دنیادیده با اعلام اینکه هیأت داوران اثری را در بخش انیمیشن و گرافیک بعنوان نفر اول به دبیرخانه معرفی نکردند، افزود: جناب آقای مرتضی زاهد از شهرستان شفت با کسب ۸۰ امتیاز در بخش گرافیک و جناب آقای محمدجواد کوچک پور از شهرستان رشت با کسب ۷۰ امتیاز در بخش گرافیک به ترتیب مقام های دوم و سوم بخش انیمیشن و گرافیک را کسب نمودند.

دبیر جشنواره، آثار برگزیده در موضوع وبلاگ نویسی را نیز معرفی کرد و گفت: از مجموع ۷۳ وبلاگ نویسی که درجشنواره شرکت نموده بودند، نفر اول وبلاگ نویسی، سرکار خانم مریم مهرافروز از شهرستان املش با کسب ۹۰ امتیاز؛

نفر دوم وبلاگ نویسی ؛ حناب آقای حسن دلخوش از شهرستان شفت با کسب ۸۰ امتیاز و جناب آقای محمدجواد کرامتی از شهرستان رشت با کسب ۷۵ امتیاز مقام سوم این جشنواره را به خود اختصاص داد.

حمیدرضا دنیادیده آخرین بخش آثار که مورد قضاوت داوران قرار گرفت، متون ادبی نام برد و اذعان داشت: متون ادبی با فراوانی ۲۵۴ فقره، بیشترین حجم آثار را به خود اختصاص داده و انتخاب آثار برتر این بخش،یکی از پیچیده ترین بخش های داوری بوده است.

وی در معرفی آثار برگزیده افراد در این موضوع گفت: نفر اول متون ادبی جناب آقای رضا نیکوکار از شهرستان رشت با کسب ۹۰ امتیاز در بخش شعر؛

نفر دوم متون ادبی خدیجه رمضانپور از شهرستان شفت با کسب ۸۰ امتیاز در بخش شعر و نفر سوم متون ادبی سرکار خانم احیاء شعبانی از شهرستان شفت با کسب ۷۵ امتیاز در بخش نثر ادبی بوده است.

دنیادیده همچنین در خصوص بررسی و انتخاب آثار به توضیحاتی در این مورد پرداخت و گفت: پس از اینکه تا ساعت بیست و چهار شب سه شنبه(۲۰خرادماه) زمان فراخوان و پذیرش آثار به پایان رسید، فرایند بررسی و داوری آثار شروع شد و سه داور از شهرستان های املش، رشت و تالش که در همه ی حوزه ها خبره بودند و شناخت کافی داشتند به صورت هیئتی به آثار نمره دادند و از این بین آثار برگزیده را به دبیرخانه معرفی کردند.

دبیر این جشنواره در پایان ضمن تقدیر از همه ی افراد که در برگزاری این جشنواره ای در سطح استان با دبیر خانه همیاری نموده اند، اعلام کرد: اختتامیه جشنواره فردا جمعه همزمان با جشن میلاد امام زمان(عج) در مسجد جامع ولی عصر(عج) شهر شفت ساعت ۱۱ و نیم قبل از ظهر با حضور همه ی شرکت کنندگان در جشنواره برگزار می شود و ضمن تجلیل ویژه از افراد صاحب برترین آثار، از همه ی شرکت کنندگان به رسم یادبود هدایایی از سوی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان شفت اهدا خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به منظور ارج نهادن به زحمات دیگر شرکت کنندگان از سایر استان ها، هدایایی به رسم یادبود به آدرس محل سکونت آنان فرستاده خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه