ابروفراخ معاون فرماندار فومن شد

محمد ابروفراخ که پیش از این در اداره کل امور اجتماعی استانداری گیلان مشغول به فعالیت بود، با حکم استاندار گیلان به عنوان معاون فرماندار فومن منصوب شد.

ابروفراخ معاون فرماندار فومن شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز، استاندار گیلان طی حکمی محمد ابروفراخ را به‌عنوان معاون فرماندار فومن منصوب کرد.

وی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی کشاورزی و کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی است، به‌عنوان کارشناس ارشد وزارت کشور با بیش از ۱۳ سال سابقه خدمت در مسئولیت واحد برنامه ریزی و امور عمرانی بوده و سوابق اجرایی چون تکنیسین راه و ساختمان بخشداری احمد سرگوراب، مسئول واحد عمران فرمانداری شفت و کارشناس ارتقای امنیت اجتماعی استانداری گیلان را در کارنامه خود دارد.

محمد ابروفراخ فرزند پاسدار شهید نادر ابروفراخ است که ضمن تدریس در دانشگاههای گیلان، دبیر و کارشناسی دوازده کارگروه تخصصی در وزارت کشور را برعهده داشته است که از جمله آن: کارگروه برنامه ریزی و توسعه شهرستان شفت، کارگروه کشاورزی و محیط زیست،دبیر و کارشناس ستاد بحران، کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال،کارگروه ایمنی و زیر بنایی و حفاریهای غیر مجاز، دبیر ستاد مسکن مهر،دبیر و کارشناس پیگیری ستاد تخصصی ۳دوره سفر ریاست جمهوری،دبیر و کارشناس معادن شن و ماسه، دبیر و کارشناس و مسئول ستاد امور ایثارگران فرمانداری شفت، دبیر و کارشناس پروژه های عمرانی شهرداری‌ها، کارشناس کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی گیلان و کارشناس کمیسیون حاشیه نشینی استانداری گیلان است.

ارائه مقالاتی درباره راتونینگ برنج و ژئوپلوتیک مواد مخدر و تاثیر آن در روابط بین الملل ایران و کشورهای همسایه از دیگر سوابق علمی و پژوهشی وی محسوب می‌شود.

مراسم معارفه محمد ابروفراخ در روزهای آتی با نظر مسئولان شهرستان فومن برگزار خواهد شد.

پیش از این حکمت توفیقی معاونت فرمانداری فومن را بر عهده داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن
ظاهرا ایشان ابتدا از سوی یکی از نمایندگان رشت [...] برای معاونت فرمانداری رشت پیشنهاد شده بود که چون توفیق حاصل نشده است با حمایت آن به فرماندار فومن پیشنهاد شده اند. البته سال گذشته هم همین نماینده آقای [...] را برای شهرداری فومن پیشنهاد کرده بود که برغم تلاش زیادشان با اقدامات برخی نمایندگان شورای شهر فومن انجام نگردید. اما ظاهرا این بار توافقات با آقای [...] انجام شده و قرار است که دیگران برای شهر فومن تصمیم بگیرند. مبارک مردم شهر فومن باشد.
علی حسینی در پاسخ به محسن
شماکه خیلی دلت برای فومن میسوزه لطفا دنبال حاشیه نباش...بگذارنیروهای جوان ومتعهدومتخصص برای شهرستان کارکنند.
سیدنورانی در پاسخ به محسن
یعنی شمانمیدونید که انتخاب مسولین یک شهرستان به تاییدنماینده شهرستان وفرماندار اون شهرستان میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه پس چطوراظهارنظرمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمدی
با سلام بسیار خوشحالیم که امور در دست فرزندان معظم شهدا سپرده شده است و خدا را شکر که دولت تدبیر عمومی حداقل به یک کار مفید دست زده اند.
سینا رضوی
استاد تبریک عرض میکنیم شما یکی از اساتید ارزشی و متخصص دانشگاه ما هستید ... موفق باشید
ناشناس
در مدرسه شاهد درس خواندند و ما شناخت کاملی از ایشان داریم!!
ناشناس
این کجاش ابرو فراخه؟؟!!اینکه خیلی اخموئ بابا........
در حاشیه