ششمین جشنواره قرآنی کارکنان پلیس گیلان برگزار شد+ تصاویر

جشنواره قرآنی کارکنان پلیس شهرستان های شرق گیلان در لنگرود برگزار شد.

ششمین جشنواره قرآنی کارکنان پلیس گیلان برگزار شد+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، شب گذشته ششمین جشنواره قرآنی کارکنان پلیس شهرستان های لاهیجان، لنگرود، آستانه اشرفیه، رودسر، املش و سیاهکل برگزار شد.

این جشنواره با دعوت از خانواده های پلیس که در زمینه های قرآنی بیشترین فعالیت را دارند و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در لنگرود برگزار شده است.

تلاوت مجلسی قرآن کریم، اجرای سرود و همخوانی قرآنی، نمایش کلیپ های تهیه شده در واحد مستندات عقیدتی سیاسی انتظامی استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و سیاسی و نیز اجرای نمایش با مضامین اعتقادی و دینی توسط یکی از گروه های مطرح هنری استان از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

در جشنواره قرآنی کارکنان پلیس شهرستان های شرق گیلان، سردار فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع حاضران سخنرانی و توجه به قرآن کریم و انس با قرآن را نظم زیبایی در زندگی تعبیر کرد.

در این برنامه که از خانواده های معظم شهدا و بازنشستگان نیروی انتظامی دعوت شده بود، از تعدادی از خانواده های معظم شهدا، تعدادی از خانواده های قرآنی که در میان آنها بیشترین اعضا در زمینه های قرآنی فعالیت دارند و نیز از هر شهرستان یکی از کارکنان به عنوان خوش اخلاق ترین پرسنل با اهدای لوح و جوایز مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است، برنامه مشابهی یک شنبه گذشته برای شهرستان های تالش، آستارا، فومن، صومعه سرا، رضوانشهر و ماسال به عنوان جشنواره قرآنی کارکنان پلیس شهرستان های غرب گیلان برگزار شده بود.

DSC00367

IMG_0286

IMG_4258

DSC00354

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه