انهدام باند ده میلیارد ریالی قاچاق کالا در بندرانزلی

باند ده میلیارد ریالی قاچاق کالا توسط کارآگاهان آگاهی در شهرستان بندر انزلی منهدم شد.

انهدام باند ده میلیارد ریالی قاچاق کالا در بندرانزلی

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو با همکاری و همدستی تعدادی از کارکنان یکی از سازمان ها (به صورت عمده و تجمیعی) اقدام به خروج غیرقانونی کالا از بندر می نمایند، کارآگاهان آگاهی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: با تحقیقات نامحسوس پلیسی و هدایت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ماموران انتظامی شهرستان بندر انزلی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی؛ موفق شدند در۱۶ خرداد دو کامیون حاوی اجناسی اعم از شامل ۲۷۸ دستگاه جاروبرقی،‌ ۴۹ دستگاه ماشین ظرفشویی و ۳ عدد ماهی تابه که غیرقانونی از بندر خارج شده بودند را توقیف نمایند.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه با تحقیقات تکمیلی پلیسی در نقاط دیگر و در منزل یکی از اعضای باند نیز ۳۰ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲۷۰ دستگاه جاروبرقی در محوطه منزل در (داخل انبار و مکانهایی که به منظور نگهداری دام و علوفه تعبیه) دپو شده بود کشف شد، بیان داشت: فرزند متهم نیز به عنوان انتقال دهنده کالاها دستگیر و به همراه کالاهای توقیفی به مقر پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بوده و در خصوص این پرونده ۴ متهم دستگیر شده اند، بیان داشت: متهمان پس از دپوی اجناس در مکانهای مختلف شهرستان در فرصتهای مناسب این اجناس را به منظور فروش به سایر نقاط کشور انتقال می دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه