جامعه خبری گلستان با تمام استعدادهایش به میدان بیاید/ ظرفیت بالای رسانه‎ای گلستان

رئیس کمیته داوران جشنواره منطقه‎ای مطبوعات، خبرگزاری‎ها و پایگاه‎های مجازی استان‎های شمالی کشور گفت:جامعه خبری گلستان با تمام استعدادهایش به میدان بیاید.

جامعه خبری گلستان با تمام استعدادهایش به میدان بیاید/ ظرفیت بالای رسانه‎ای گلستان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، علی منصوری‎رضی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان پیرامون جشنواره منطقه‎ای مطبوعات، خبرگزاری‎ها و پایگاه‎های مجازی استان‎های شمالی کشور اظهار داشت: آثار ارسالی اصحاب رسانه از هفت استان شمالی کشور در شهر رشت همزمان با روز بسیج رسانه در ۲۱ دی ماه امسال مورد بررسی هیئت داوران قرار می‎گیرد.

وی با تاکید بر اینکه گلستان ظرفیت رسانه‎ای بالایی دارد از جامعه خبری استان خواست تا با قدرت هر چه تمام در جشنواره مذکور که به میزبانی استان گیلان برگزار می‎شود ظاهر شوند و افزود: جامعه خبری گلستان در حوزه‎ اخبار تولیدی، نقد و بررسی مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و … نقش‎آفرین است که این استعدادها باید محک زده شوند.

رسانه‎ها نیز باید حضور فعال و تاثیرگذار داشته باشند

رئیس خانه مطبوعات گلستان با اشاره به اهمیت رسانه تصریح کرد: رسانه‎ها در فرهنگسازی مسائل مختلف نقش اساسی دارند به گونه‎ای که این تاثیرات در فرهنگ انقلاب، خانواده، روابط اجتماعی و … خود را به منصه ظهور و بروز رسانده است.

منصوری‎رضی افزود: گلستان همان‎طور که به صورت ملی در حوزه هنر پیشتاز است در بخش رسانه‎ای نیز می‎تواند حرف‎های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به همزمانی جشنواره مذکور با روز بسیج رسانه خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه بسیج رسانه باید در این راستا پیشگام شود سایر رسانه‎ها نیز باید حضور فعال و تاثیرگذار داشته باشند.

خلاقیت و نوآوری در ارائه مطالب شرط موفقیت در جشنواره است

عضو خانه مطبوعات کشور با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری در ارائه مطالب و مقاله‎ها شرط موفقیت در جشنواره است، ابراز داشت: مقالاتی که نگارنده آن بیشترین مطالب تولیدی را ارائه دهد امتیاز بیشتری کسب خواهد کرد.

منصوری‎رضی با اشاره به آثار و برکات حضور رسانه‎ها در جشنواره گفت: یکی از ابعاد حضور رسانه‎ها در جشنواره تاثیرگذاری آنها در جامعه است از طرفی رقابت بین رسانه‎ها سبب می‎شود نقاط ضعف و قوت هویدا شود.

وی گفت: از آثار جانبی حضور رسانه‎ها در جشنواره‎های مختلف علقه استانی است که تلاش‎ رسانه‎ها را معطوف به رقابت سازنده و برجسته کردن استان‎شان می‎کند.

منصوری‎رضی با تاکید بر اینکه رسانه‎ها باید در ارتقاء کمی و کیفی باید اثربخش باشند، ابراز داشت: ارتقاء کیفی رسانه‎ها ما را به سمت اهداف انقلاب اسلامی پیش می‎برد.

به گزارش فارس؛ جشنواره رسانه‎های شمال کشور با رقابت استان‎های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، اردبیل، سمنان و قزوین همزمان با روز بسیج رسانه در ۲۱ دی‎ماه امسال در شهر رشت برگزار می‎شود.

علی منصوری‎رضی با صدور حکم روح‎الله جهاندیده به عنوان رئیس کمیته داوران جشنواره منطقه‎ای مطبوعات، خبرگزاری‎ها و پایگاه‎های مجازی استان‎های شمالی کشور انتخاب شد.

منصوری‎رضی؛ مسئولیت‎هایی نظیر مدیرمسئول هفته‎نامه گلستان‎مهر، رئیس خانه مطبوعات گلستان، عضویت در خانه مطبوعات کشور و مدرس مرکز مطالعات و برنامه‎ریزی رسانه‎های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در کارنامه دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه