قیمت مناسب بنزین بالای ۳ هزار تومان است!

با این شرایط قیمت مناسب بنزین بالای ۳ هزار تومان است اما شرطش این است که خودرویی تولید کنیم که رقابتی باشد نه‌اینکه برای گذران زندگی خودروسازان به مردم زور بگوییم.

قیمت مناسب بنزین بالای ۳ هزار تومان است!

به گزارش ۸دی بیژن نامدار زنگنه در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما اظهار داشت: در حال حاضر در بخش گاز با یک کمبود تولید جدی مواجه هستیم.

وی افزود: هم اکنون در فصل تابستان به نیروگاه‌ها روزانه ۹۰ میلیون لیتر سوخت مایع می‌رسانیم که این رقم در زمستان به بیش از ۱۷۰ میلیون لیتر خواهد رسید.

وزیر نفت با بیان اینکه وزارت نفت به‌عنوان یکی از اعضای دولت در قیمت گذاری نقش دارد، گفت: برای فراورده‌های نفتی قیمتی که در منطقه معامله می‌شود مناسب است و برای گاز نیز کمترین قیمت صادراتی آن مناسب خواهد بود.

وی افزود: با این شرایط قیمت مناسب بنزین بالای ۳ هزار تومان است اما شرطش این است که خودرویی تولید کنیم که رقابتی باشد نه‌اینکه برای گذران زندگی خودروسازان به مردم زور بگوییم.

زنگنه از مذاکره خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت در این زمینه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: نظر آقای نعمت‌زاده نیز در خصوص تولید خودرو با نظر من یکسان است.

وی خاطرنشان کرد: در تولید خودروی مناسب و اصلاح این رویّه باید حرکتی را آغاز کنیم تا ظرف ۳ تا ۴ سال آینده به این هدف برسیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه