انسداد ورودی شهر خمام تاکی؟

پل روگذر خمام مدتی است به علت تعمیرات بسته شده و این موضوع مشکلاتی را برای عبور و مرور شهروندان به وجود آورده است.

انسداد ورودی شهر خمام تاکی؟

به گزارش  ۸دی نیوز به نقل ازخوبان خبر،  پل روگذر خمام مدتی است که به منظور مرمت درز انبساط آن بسته شده است و تردد در لاین غربی این محور از کنار گذر پل صورت می پذیرد.
اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، پیشتر در اطلاعیه ای از بسته بودن این پل به مدت ۱۵ روز به جز روزهای تعطیل و پنج شنبه ها خبر داده بود.

04
این اداره در اطلاعیه ای که ۱۷ خرداد ماه منتشر نموده بود از ادامه مرمت درز انبساط پل روگذر خمام تا ۲۹ خرداد ماه به صورت شبانه روزی خبر داد.
همچنین از روز گذشته، به منظور ادامه عملیات ترمیم درز انبساط پل روگذر و کاهش بار ترافیکی، ورودی شهر خمام از سمت رشت و بریدگی روبروی نمایندگی ایران خودرو در کمربندی خمام بسته شده و رانندگان برای ورود به شهر خمام باید میدان ولیعصر را دور زده و وارد خمام شوند.

01
علیرضا پورهادی شهردار خمام در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما ضمن اعلام خبر فوق در خصوص مدت اجرای این پروژه گفت: در صحبتی که با پیمانکار این پروژه داشتیم، این پروژه به مدت ۱۰ روز به طول می انجامد.

06
« عملیات بستن بریدگی روبروی نمایندگی ایران خوردو در کمربندی خمام»
خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت پل روگذر خمام و اقدامات صورت گرفته به منظور کاهش بار ترافیکی با جلیل غیاثی سخنگوی شورای شهر خمام گفتگو نموده است.

05
جلیل غیاثی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کاهش بار ترافیک شهر خمام به علت مرمت پل روگذر خمام گفت: به علت تعمیر پل روگذر خمام و ورود حجم زیادی از ماشین به داخل شهر، با معضل ترافیک روبرو شدیم و به همین دلیل در جلسه ای که با رئیس پلیس راه و رئیس اداره راه شهرستان رشت داشتیم، در صدد رفع این مشکل برآمدیم.

04
سخنگوی شورای شهر خمام با اشاره به اصلاح هندسی کنارگذر تقاطع غیر هم سطح خمام گفت: روز دوشنبه جدول کنارگذر تخریب شده و روز گذشته نیز با هماهنگی با پیمانکار پروژه این مسیر آسفالت شد.

03
« اصلاح هندسی کنارگذر تقاطع غیر هم سطح خمام »
غیاثی اضافه کرد: با بسته شدن پل رانندگان برای ورود به شهر خمام باید وارد کمربندی خمام شده و میدان ولیعصر را دور بزنند.
سخنگوی شورای شهر خمام در خصوص علت بروز این نقیصه در پل روگذر خمام به خبرنگار ما گفت: درز انبساط پل ها پس از مدتی از استفاده و با عبور ماشین های سنگین از روی آن نیاز به مرمت پیدا می کند. به هنگام مرمت این درز، پیمانکار متوجه شد که این درز نیاز به یک تعمیر اساسی دارد که شاید یکی از دلایل آن کم بودن عیار بتن استفاده شده در پل باشد که قبلاً در آن ریخته شده بود.

02
« رفت و آمد ماشین ها از کنارگذر تقاطع غیرهم سطح خمام »
غیاثی یادآور شد: تعمیر پل روگذر وظیفه اداره راه و شهرسازی است. اما شهرداری خمام برای رفع سریعتر مشکل و خلاص شدن مردم از بلاتکلیفی با این اداره همکاری های لازم را داشته است.
وی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ما که آیا کم کاری در ساخت تقاطع غیر هم سطح خمام صورت گرفته گفت: در این قضیه تا به امروز هیچ کم کاری صورت نگرفته است. هر کار عمرانی یک سری پیامدها را به دنبال خود دارد. اما باید به این نکته توجه نمود در این گونه پروژه ها در کنار مضرات کوتاه مدت، انتفاع بلند مدت حاصل می شود.
سایت خبری تحلیلی خوبان خبر امیدوار است، کار مرمت پل روگذر خمام هر چه سریعتر پایان یابد تا مردم برای رفت و آمد بیش از این دچار مشکل نشوند.
« نمایی از تقاطع غیر هم سطح خمام »

07

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه