فردوسی پور چقدر به دونگا دستمزد داد؟

مردم دوست دارند بدانند عادل فردوسی پور چقدر برای سفر و حضور کارلوس دونگا در اولین برنامه بیست چهارده هزینه کرده است؟

فردوسی پور چقدر به دونگا دستمزد داد؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دانا، عادل فردوسی پور بدون شک محبوب ترین گزارشگر و مجری ورزشی تلویزیون است او با برنامه ۹۰ همه اهالی فوتبال از بازیکنان و مربیان گرفته تا مدیران عامل را به چالش می کشد البته خودش همواره از چالش و سوال و جواب گریزان است. در حال حاضر ۹۰ به دلیل تعطیلی لیگ تعطیل است اما او  ویژه برنامه جام جهانی را با نام بیست چهارده از دوشنبه شب روی آنتن برده است.

فردوسی پور برای اولین برنامه اش توانست کارلوس دونگا کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی برزیل را به تهران و استودیو برنامه اش بکشاند. حضور یک چهره بین المللی فوتبال هم کار بسیار خوبی است اما ای کاش فردوسی پور حداقل برای افکار عمومی یا اهالی فوتبال توضیح بدهد که هزینه سفر دونگا به ایران وحضور در برنامه اش چقدر بوده است؟

نمی خواهیم بگوییم افشاگری بلکه عادل فردوسی پور در این زمینه روشنگری کند و شفاف بگوید چقدر برای حضور یک برزیلی در تهران هزینه کرده است. شاید مردم همانقدر که دوست دارند از ارقام دریافتی بازیکنان فوتبال سر دربیاروند تمایل داشته باشند که بدانند دونگا چقدر پول گرفته تا در آستانه آغاز جام جهانی رنج سفر طولانی را به جان خریده است. به قول خود فردوسی پور دانستن حق مردم است! پس عادل خان برای مردم بگوید چقدر به دونگا دستمزد داده است!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه