۷۲۴ خیر مدرسه ساز در استان وجود دارد

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان با بیان اینکه خیران مدرسه ساز گیلانی ۲۵ پروژه در دست اجرا دارند، گفت:چهار پروژه تا مهر ۹۳، آماده بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان با بیان اینکه خیران مدرسه ساز گیلانی ۲۵ پروژه در دست اجرا دارند، گفت:چهار پروژه تا مهر ۹۳، آماده بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

۷۲۴ خیر مدرسه ساز در استان وجود دارد

به گزارش ۸دی نیوز، علی اوسط اکبری مقدم، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه هم اکنون ۷۲۴ خیر مدرسه ساز در استان وجود دارد، اظهار کرد: همچنین ۱۰۸ شرکت و نهادهای مختلف عضو مجمع خیران مدرسه ساز استان هستند.

وی ادامه داد: سال گذشته استان گیلان از لحاظ تعداد خیران مدرسه ساز در رتبه ششم کشوری قرار گرفت.

اکبری مقدم در ادامه با بیان اینکه خیران مدرسه ساز گیلان ۲۵ پروژه در دست اجرا دارند، افزود: این تعداد پروژه در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در حال احداث هستند.

وی تاکید کرد: چهار پروژه تا مهر ۹۳، آماده بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

اکبری مقدم با بیان اینکه ۲۵۳ پروژه ناتمام در اداره کل نوسازی و مدارس گیلان وجود دارد، تصریح کرد: اولویت کاری اداره کل نوسازی بهره گیری از توان خیران برای تکمیل این پروژه‌ها و تحویل آنها به آموزش و پرورش است.

وی توجه به نیازهای مقاطع مختلف تحصیلی مانند نیاز به ساخت آزمایشگاه و سالن ورزشی را از سیاست‌های جدید اداره کل نوسازی مدارس دانست و اظهار کرد: خیران با توجه به نقشه‌ای که از نوسازی مدارس می‌گیرند، پروژه‎ها را دنبال می‎کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه