آزادی های یواشکی-شلوغکی- فاحشگی “در آخر” هم…!

درباره«آزادی های یواشکی»آن قدر در هفته های پیشین در رسانه های داخلی و خارجی حاشیه و بحث و جدل راه افتاد که فکر کنیم دیگر نیازی به معرفی ندارد.

آزادی های یواشکی-شلوغکی- فاحشگی “در آخر” هم…!

وَلَا تَقْرَبُوا الزِّنَا إِنَّهُ کَانَ فَاحِشَهً وَسَاءَ سَبِیلًا/اسراء-۳۲

درباره«آزادی های یواشکی»آن قدر در هفته های پیشین در رسانه های داخلی و خارجی حاشیه و بحث و جدل راه افتاد که فکر کنیم دیگر نیازی به معرفی ندارد.

این حرکت به ظاهر خود جوش با عنوان”آزادی” که مخاطبانش را در عمل دعوت به ترویج فاحشه گی می کنند، توسط مسیح علی نژاد خبرنگار به اصطلاح مستقل ام آی سیکس و سیا و همکار پیشین روزنامه های زنجیره ای راه اندازی گردیده، و در حال ادامه دادن است.

مسیح علی نژاد که از خبرنگاران اخراجی مجلس هفتم بود هم اکنون از ضد انقلاب-ان لندن نشین است که با ایجاد کمپینی با نام آزادی های یواشکی، نه تنها حیا و ایمان و عفت زنان و دختران ایرانی را هدف قرار گرفته، بلکه اهداف بسیار شوم و پلیدی را نیز در حال شکل دادن هستند.

Untitled-1

یکی از مهم ترین اقدامات شبکه های ماهواره ای که بصورت کاملاً هم صدا در حال به وقوع پیوستن است، قبح زدایی از بی حجابی و بی عفتی، و تبلیغ بی بند و باری برای دختران و پسران جوان است؛ کمپین آزادی های یواشکی که نبستاً نیمی از تصاویر و فیلم های منتشر شده ی آن در خارج از کشور با ترفندهای زیرکانه گرفته شده و نیمی دیگر از عکس های هم وطنان ما نیز بدون اطلاع آنان در این کمپین برای عموم انتشار پیدا کرده است.

Untifgled-1

همزمان با رخ دادن این اتفاق-ایجاد کمپین آزادی های یواشکی-بعضی از جوانان مومن و ولایی این مرزو بوم عکس العمل های انقلابی از خود نشان دادند که این اتفاق، زیاد با مزاج برخی از روزنامه ها و سایت های وابسته به فتنه چه درداخل و خارج کشور و چه در داخل استان ما-گیلان- خوش نیامد، یکی از این شخصیت های انقلابی و ولایی دکتر وحید یامین پور-مجری اسبق تلوزیون-بود که نسبت به این عمل زشت و ضد اخلاقی بر خلاف سایر مسئولین دولتی عکس العمل نشان داد، یامین پور که چند روز قبل در صفحه شخصی خود در گوگل‌پلاس مطلبی را منتشر کرد و مسیح علی نژاد را حقیرتر از یک مرتد دانست و نوشت: « ارتداد ناشی از فعل و انفعالی معرفتی و نظری است. یعنی ارتداد، انحرافی در قلمرو عقیده و نظر است و از مغز نشأت میگیرد؛ ولی فاحشگی انحرافی در قلمرو ارضای نیازهای جنسی است. بنابراین نباید سطح یک فاحشه را به اندازه ی یک منحرف فکری بالا آورد. می دانید که حتی حکم فقه هم در مورد فاحشه‌ها حکمی تحقیرآمیز است.(مثلاً فاحشه ها برخلاف زنان محترمه، عدّه ندارند) قبل از انقلاب در شهرنو فاحشه‌هایی که سنین جوانی را سپری می‌کردند و دیگر جذابیت جنسی نداشتند به فریب دادن جوانترها و قوادی رومی آوردند. این کار شاید تامین نیازهای روانی(و البته مالی) آنها بحساب بیاید. ظاهرا علی‌نژاد هم در مرز میانسالی با راه انداختن کمپین بی‌حجابی بدنبال به اشتراک گذاشتن بدنامی‌ها و ناکامی‌های خود و به میدان آوردن جوانترهایی ست که هنوز فاحشه نیستند»

این اقدام دکتر وحید یامین پور باعث جبهه گیری و موضع گیری های تند علیه او در روزنامه های زنجیره ای داخل کشور و سایت های وابسته ی فکری و مالی به جریان فتنه و ضدانقلاب شد، شبکه ها و سایت های معاند با انقلاب اسلامی که دیگر پا را فراتر گذاشته و شروع به توهیین و جسارت و اقدامات زشت دیگر علیه این شخصیت انقلابی نمودند، این نکه هم حائز اهمیت است که مسیح علی نژاد از این عمل وحید یامین پور عصبانی شده و اقدام به پاسخ دادن- نموده که در بعضی از سایتها منتشر گردیده است.

dfgdgdg

در حقیقت این مردم ایران نیستند که به دنبال آزادی یواشکی هستند؛ بلکه عده ای خارج نشین معاند با جمهوری اسلامی هستند که می کوشند از طریق تحریک بخشی از مردم، هرچند بسیار ناچیز، برای خود زمینه تحرکی فراهم نمایند و از این طریق راهی برای بقا و امرار معاش خود پیدا کنند، هرچند متاسفانه برخی از جاهلان در این دام های شیطان می افتند و با خود نمایی و هرزگی تلاش برای دیده شدن می نمایند، افسوس که نمی دانند بازیگر دشمنان قسم خورده ی ما شده اند، هرچند تعدادی هم هستند که از روی عمد در زمین دشمن بازی می کنند، و دم شان را طرف آن ها تکان می دهند.

بر چهره ی او ریخته موهای بولوند

بر روی لبش کشیده یک قرمز تند

ترکیب عجیبیست در این نقاشی

دندان دراکولا و لبخند ژکوند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سهیل
کور شود، کر شود هرکه که نمی تواند آزادی ما را ببیند.
بهنام
به نظر بنده آقا سهیل شما مختم آزاده... اگه مطلب و بخونی و کمی هم اهل منطق باشی و با منطق کمی فقط کمی درباره نظر اسلام راجع به آزادی و چرایی ارزش حجاب تحقیق کنی این حرف و نمیزنی
ایراندوست
البته این مطالب را دیر خواندم وجواب دادم اما این به اصطلاح اقای یامین پور عادت کرده همه چیز را به مسایل جنسی وفاحشگی مرتبط کند مسایل سیاسی فرهنگی ادبی دینی وخلاصه همه چیز را ایشان در تلویزیون هم که صحبت میکرد مشکل اخلاقی داره وتحلیل درستی از مسایل نداره مبارزه سیاسی و دفاع از از حقوق از دست رفته مردم که به دست ادمهایی مثل این زایل شده وهمدستان وهمفکران این موجودنادیده گرفته شده ومردم باتو وامثال تو مبارزه منفی میکنند اسلام دین تو نیست ودین همه مسلمانهاست
در حاشیه