پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه جوانان ایرانی است

نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر گفت: مسئولان باید به این سئوال که چقدر از ظرفیت نیروی خلاق قشر جوان به عنوان آینده سازان این سرزمین استفاده کردیم، پاسخگو باشند.

پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه جوانان ایرانی است

به گزارش ۸دی نیوز، محمد حسین قربانی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار دیار باران، با اشاره به فرا رسیدن روز جوان، اظهار کرد: با توجه به لزوم دقت و توجه به مقوله جوان و نقش این لایه از جامعه با برخورداری از افکار و اندیشه جوانی در توسعه و بالندگی کشور در جوامع بین المللی در آینده نزدیک، باید ارتباط قشر جوان با فرهنگ ایرانی و اسلامی حفظ شود.

وی افزود: ارتباط قشر جوان با فرهنگ ایرانی و اسلامی در راستای ماندگاری و نشر فرهنگ کهن کشور باید نسبت به قبل محکم تر شود.

جوان ایرانی نماد ارزشی دفاع مقدس

نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر با رونمایی از ماهیت جوان ایرانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: جوان ایرانی بعد از شکل گیری نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نماد ارزشی در دوران دفاع مقدس در راستای حراست از ارزش های انقلاب اسلامی معرفی می شود.

قربانی در ادامه این مطلب اضافه کرد: جوانان ایرانی به عنوان پتانسیل های ارزشی توسعه و حرکت کشور در مسیر پویایی و رشد و توقف در مرز اقتدار توانسته اند با جریان سازی اندیشه ها و افکار ارزشی خود پیشرفت انقلاب اسلامی را در زمینه های علمی و فناوری و ورزشی رقم بزنند.

پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی وظیفه جوانان ایرانی است

وی با تأکید بر انتخاب شایسته روز میلاد حضرت علی اکبر (ع)، شبه پیامبر و پاسدار جوان اسلام در قیام عاشورا به عنوان روز جوان، پاسداری از ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران را وظیفه ای سنگین بر دوش جوانان ایرانی  دانست.

نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر ابراز کرد: مسئولان باید به این سئوال که چقدر از ظرفیت نیروی خلاق قشر جوان به عنوان آینده سازان این سرزمین استفاده کردیم، پاسخگو باشند.

جایگاهی ارزشی جوان  در سیر ه امام راحل

قربانی با بیان اهمیت جایگاه قشر جوان در سیره امام راحل، افزود: امام خمینی (ره) با اعتقاد به جوانان ایرانی و نقش آنها در ماندگاری انقلاب اسلامی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف، مدیریت حوزه های مختلف را به مدیران جوان سپرده بودند.

وی با رونمایی از ایفای نقش ارزشی قشر جوان بعد از دوران دفاع مقدس در مسیر سازندگی کشور و ارتقاء جایگاه علمی و فناوری ایران  در دنیا،  ادامه داد: جوانان ایران اسلامی در سطوح مدیریت با اکتشافات علمی و دستیابی به فناوری های روز دنیا بستر را برای رشد کشور مهیا کردند.

 نماینده آستانه اشرفیه و کیاشهر با اهمیت به این جمله که “کشور را باید جوانان اداره کنند” با معرفی شهید انصاری به عنوان استاندار شهید گیلان، ایشان را انسانی با دوران جوانی منحصر به فرد معرفی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جلالی آستانه
اقای دکتر بگو دراین 2سال برای جوانان شهرخودت چه کردی؟؟؟ بابا جان جوان های این شهر دارند خفه میشند از بیکاری دلت خوش هست دکتر جان؟؟؟ راستی قرار بود کارهای بزرگی پس از انتخابات انجام بدی چی شد
محمد علی کریمی
دکتر دیگه بست کن بیشتر [...] نکن دوره دیگه یک بار خودتو کاندید نکنی وضع خیلی خرابه؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد علی کریمی
سلام واقعا متاسفم برای خودم که دوره قبل با احساسات رای دادم الان هم دارم میسوزم از قدیم گفتند از ماست که برماست
در حاشیه