رزمنده رودسری پس از ۲۹ سال قاتل چشمش را دید!

احمدعباسی لیاسی یکی از رزمندگان گیلانی هشت سال دفاع مقدس است که در سال ۱۳۶۴ در عملیات قادر در منطقه اشنویه کردستان مورد اصابت ترکش به سر خود گردید و باعث پارگی عصب بینایی و در نهایت نابینایی چشم چپ شد که قرار بود در چندین مرحله جراحی این ترکش از سر وی بیرون آورده شود.

رزمنده رودسری پس از ۲۹ سال قاتل چشمش را دید!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از املش ما، هفته گذشته وی که عازم ماموریت اداری به رشت بود در منطقه جعفرآباد کوچصفهان دچار سانحه تصادف شدیدی میشود و به بیمارستان منتقل میگردد.

57851

تصادف ضربه شدیدی رابه سر وی وارد نموده بود که پس از ۶ روز از حادثه حال وی در منزل بهم میخورد و شی ئی از طریق مجاری تنفسی وارد حلق وی می گردد که آن را به سختی به بیرون انتقال می دهد.

وی با لبخندی پر از هیجان به خبرنگار ما گفت: بالاخره پس از ۲۹ سال قاتل چشم چپم را دیدم.

5771

عباسی در ادامه از ماجرای بیرون آوردن ترکش از حلقش گفت: خانواده ام فکر میکردند این جسم سنگ یا جسمی آغشته به قیراست که در سانحه تصادف در بدن وی وارد شده بود که پس از شستشو و آزمایش آن با آهنربا به ترکش بودن اطمینان پیدا نمودند.

این رزمنده گیلانی خاطرنشان کرد پس از اصابت ترکش در سال ۶۴ نزدیک به یک ماه در بیمارستان ارتش بیهوش بوده است و نجاتش از منطقه اشنویه کردستان را مدیون رزمندگان چابکسری می داند.

دوبار دیگر در منطقه ماووت و فاو در سالهای مختلف مجروح گردید که  ترکشی که به پشت سرش اصابت نموده بود در یک عمل جراحی بیرون کشیده شد.

احمد عباسی  ساکن منطقه سیاهکلرود شهرستان رودسر است و دراداره مخابرات این شهرستان در حال خدمت میباشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
هادی
جان رزمندگان پر است از این یادگاری هایی که همیشه موجب اذیت تن و راحتی روح و امنیت عاقب اند...
در حاشیه