مادران و پدران شهدا پشتوانه نظام و انقلاب اند

هرچه انقلاب اسلامی و نظام دارد از برکت خون شهدا، خانواده‌های آن‌ها و عاشقان اهل بیت (ع) است و ما باید آرمان های والای شهیدان را حفظ کنیم و با عزت و سربلندی راه ایشان را ادامه دهیم.

مادران و پدران شهدا پشتوانه نظام و انقلاب اند

به گزارش ۸دی نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در دیدار با خانواده شهید شمسی در منطقه دیلمان گفت: اگر نیک بنگریم خواهیم دید که ساقیان عرش نشین شهدا هستند.
به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی به همراه هیئت همراه و اعضای شورای آموزش و پرورش دیلمان با خانواده محترم و معزز شهید” ایرج شمسی “دیدار کردند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان این جمله که شهادت بالاترین نعمت خداوند به عاشقان خود است،اظهار داشت: شهادت هدیه ای است از جانب خدای تبارک و تعالی برای  افرادی که لایق آن  هستند.
حاجتی ادامه داد: پدران و مادران، همسران و فرزندان، خواهران و برادران و همه آشنایان شهدای عزیز و جانبازان، اسراء و مفقودین در رتبه و مقام معنوی، بلافاصله پشت سر فرزندان بزرگوار خویش قرار می گیرند و این رتبه و جایگاه مایه مباهات و افتخار دنیا و آخرت است.
وی افزود: خانواده های محترم شهداء  بدانند فرزندان فداکار و ارزشمند آنان باعث عظمت و سرافرازی مردم این سرزمین برای سالهای طولانی شده اند و هیچگاه فراموش نخواهند شد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان به خانواده شهید شمسی گفت:خانه مبارک شما محل فراز و فرود ملائکه ا… و مالامال از انفاس قدسیه شهیدان حی و حاضر و معطر به عطر شهادت است.
وی با بیان اینکه دعای مادران و پدران شهدا پشتوانه نظام و انقلاب است اظهارداشت: ما همه به دعای این بزرگواران نیازمندیم.
مهدی حاجتی در پایان افزود: هرچه انقلاب اسلامی و نظام دارد از برکت خون شهدا، خانواده‌های آن‌ها و عاشقان اهل بیت (ع) است و ما باید آرمان های والای شهیدان را حفظ کنیم و با عزت و سربلندی راه ایشان را ادامه دهیم.
شایان ذکر است؛مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان لوح سپاسی به خانواده محترم شهید ایرج شمسی اهداء نمود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه