وقتی رسانه های بومی و صفحات اجتماعی انزلی ، یار دوازدهم دشمن می شوند !!!

جو سازی و بی مبالاتی رسانه های بومی و همچنین خبرهای نفاق گونه بعضی از صفحات مربوط به بندرانزلی در شبکه اجتماعی و صهیونیستی فیسبوک موجب شد تا مساله مبهم مفقود شدن مائده کبرایی آبکنار از یک مبحث شهرستانی به یک مبحث استانی ، کشوری و سپس بین المللی تبدیل شود .

وقتی رسانه های بومی و صفحات اجتماعی انزلی ، یار دوازدهم دشمن می شوند !!!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از افق انزلی ، جو سازی و بی مبالاتی رسانه های بومی و همچنین خبرهای نفاق گونه بعضی از صفحات مربوط به بندرانزلی در شبکه اجتماعی و صهیونیستی فیسبوک موجب شد تا مساله مبهم مفقود شدن مائده کبرایی آبکنار از یک مبحث شهرستانی به یک مبحث استانی ، کشوری و سپس بین المللی تبدیل شود.

شبکه های اجتماعی در چهار محور اساسی خواسته و یا ناخواسته لطمات و خسران   فرهنگی  ، اجتماعی  ، اقتصادی و به ویژه روانی به همشهریان  و در نگاه کلی به میهن اسلامی وارد نمودند که جبران و زدایش این آسیب های وارده به سادگی میسر نخواهد بود:

۱)   یکی از اقدام های  که در شبکه های اجتماعی انجام شد و در بروز و ظهور جو سازی تاثیرات بسزایی داشت ، بدگمان کردن مردم نسبت به مسوولین شهر و استان ایجاد نا امنی خود ساخته ! به صورت گسترده در سطح شهر بندرانزلی و بعضاً شهرهای مجاور بوده است ، چرا که با اشاعه خبرهایی احساسی و بر انگیخته کردن احساسات بساط شایعه بازان بیش از پیش رونق گرفته و هر کسی برای خودنمایی و ابراز وجود و اینکه بگوید من هم از این موضوع خبر دارم  باعث انتشار و رواج بی رویه شایعاتی بی مبنا و بی پایه در سطح شهر گردید.

۲)   دوم اینکه  با ترویج تأمل برانگیز این بحث  که متولیان انتظامی و امنیتی توان ایجاد امنیت در شهر را ندارند ضمن زیر سوال بردن اقدام های شایسته و شبانه روزی نهادهای پیش گفته ، توجّه عوام به شایعات بی اساس جلب نموده و باعث شدند دختران و بانوان این شهر با بیم و هراس روز افزون  وارد کوچه و خیابان شوند و هر لحظه از ترس اینکه مبادا کسی به آنها سوء قصدی داشته باشد قدمهایشان را تند تر می کنند تا زودتر به مقصد برسند.

۳)   و سوم خواسته یا نا خواسته کاری کردند که این خبر به گوش رسانه های خارجی و خبرنگاران مغرض و معاند نظام برسد ، و کار تا آنجا پیش رفت که شبکه های صهیونیستی و ضد انقلابی از این آبشخوری که سایت ها و شبکه های اجتماعی بومی به قول خودشان با طعم احساس وظیفه !!! ( شما بخوانید طعم فرصت طلبی و سودجویی ) برای آنها فراهم نمودند ، به صورت گسترده به موضوع پرداخته و حجم سنگینی را علیه مهین اسلامی و مردم غیور و قهرمان بندرانزلی  به راه انداخته که متأسفانه این روند همچنان ادامه دارد.

۴)   بر حسب اخبار مکتسبه غیر مستند این جو سازی های سنگین و گسترده  انجام شده ، شهرستان بندرانزلی را در اذهان عمومی به عنوان یک شهر ناامن جلوه داده و قطع یقین در صورت عدم مهار این جریان سازی ها ، موضوع می تواند باعث کاهش شدید ورود گردشگران و مسافران به این گردیده و خسارت اقتصادی فراوانی را از جهات مختلف به این شهر وارد نماید.

همانگونه که گفته شد بعضی از سایتهای بومی شهرستان برای بالا بردن آمار بازدید خود با طعم احساس وظیفه !!! بر روی این موج سوار شده و در مسیر اهداف شبکه های ماهواره ای و همچنین جو سازی شبکه های اجتماعی به نوعی یک جریان سازی رسانه ای برای تشویش افکار عمومی و رسیدن به اهداف نادرست و بعضاً مغرضانه خود ایجاد نمودند .

ato14

فلذا معصومه علی نژاد قمی خبرنگار معاند نظام جمهوری اسلامی در خبری گفت :

لطفا در تکثیر این صدا یاری کنید!!!

این روزها خبر گم شدن یک دانش آموز در شبکه های اجتماعی پیچید من رفتم سراغ خانواده اش و این مصاحبه با مادر دختری هشت ساله به نام مائده کبرایی است که این روزها ناپدید شدن او در مقابل مدرسه اش مردم انزلی را بسیار متاثر کرده. مادرش از جزیئات حادثه می گوید و در خواست کمک از همه دارد.

( معصومه ، معصی ، مسیح علی نژاد ، خبرنگار و مجری شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی ، بارها و بارها با اشاعه خبرهای کذب دشمنی خودش را با نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده است وی به تازگی با تاسیس صفحه آزادی های یواشکی زنان در ایران در شبکه اجتماعی فیسبوک در صدد این است که یک فرهنگ بی بندباری و بی حجابی را در بین مردم ایران رواج دهد ، و بارها و بارها به این موضوع اشاره کرده باید مبارزه با نظام جمهوری اسلامی از طریق جریانهای فرهنگی و  اجتماعی صورت پذیرد . و جالب اینجاست  رسانه های که داعیه کذایی احساس وظیفه می نمایند!!! بجای کمک به نهادهای انتظامی و امنیتی و آرام نمودن جو روانی شهر و بخصوص آرامش خانواده ها با پرداختن به حواشی غیر مستند و خبرسازی و خبرپراکنی پی در پی بهانه ای را به دست این خبرنگار ضد انقلاب معلوم الحال دادند تا علیه کشور ما بنویسد و بگوید!؟ و کار تا جایی پیش رفت که این موضوع در برنامه اتاق خبر شبکه من و تو ۱ مورد نقد و بررسی قرار گرفت و مصاحبه تلفنی معصومه علی نژاد قمی با مادر مائده کبرای از این شبکه پخش شد.

همچنین آرش سیگارچی گزارش گر شبکه صدای آمریکا دیگر خبرنگار معاند نظام که او هم بارها و بارها دشمنی خود را با جمهوری اسلامی ایران نشان داده است و شاید روزی نباشد که علیه کشور ما در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی فیسبوک مطلب ننویسد نیز از این موضوع نهایت سوء استفاده را کرده و به مبحث شایعه در مورد وهابیت پرداخته و می گوید :

ato 15

تقریبا روزی نیست که از یک شهر و یا استان برای من پیغام نیاد که یکی تو شهرشون گم شده و شایعه شده کار وهابیاست .

نکته قابل توجه اینجاست که عده ای از مردم شهر و کشور و همچنین ایرانیان مقیم خارج از کشور بدون اطلاع درست از اصل ماجرا با گذاشتن نظرهای تند و بعضاً مغرضانه به یک خبرنگار نامحرم و دست نشانده آمریکا و صهیونیست فضای شهر را بیش از پیش نا امن کرده و برای دشمنان انقلاب سوژه می سازند .با این اوصاف به نظر می رسد بعضی رسانه های داخلی بدون هرگونه احساس مسئولیت و صرفاً  با اهداف سودجویانه و منفعت طلبانه  برای دشمنان میهن اسلامی بخصوص جریانهای مغرض و معاند ریل گذاری  و جریان سازی نموده تا با سوء استفاده از واقعه عنوان شده هجمه سیاسی و اجتماعی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمایند .

و کلام آخر اینکه نهاد های انتظامی و امنیتی بررسی نمایند چه کسانی پشت این جریانات و هجم گسترده شایعه پراکنی قرار دارند . و چرا یک موضوع محلی و بومی به یک موضوع ملی و فراملی تبدیل شده است !؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه