صفحه «کمپین آزادی های همیشگی» بعد از ۲۰ ساعت از فیس بوک حذف شد! + تصاویر

صفحه ای که در طول مدت کوتاه فعالیت خود، به هیچ فرد، گروه و یا جریانی توهین نکرد و فقط به دنبال دفاع از هویت عفیف زن ایرانی بود، از دسترس خارج شد.

صفحه «کمپین آزادی های همیشگی» بعد از ۲۰ ساعت از فیس بوک حذف شد! + تصاویر

به گزارش۸دی نیوز به نقل از بلاغ، کمتر از یک روز از ایجاد کمپین فیس بوکی «آزادی های همیشگی» که به منظور مقابله با موج جدید ترویج بدحجابی ایجاد شده بود، صفحه مزبور مسدود و از دسترس خارج شد.

گویا فیس بوک ترجیح می دهد صفحات اینچنینی هیچ گاه در این شبکه اجتماعی فعالیت نکرده و مخاطبین خود را از دست های پشت پرده ای که این روزها به دنبال کشف حجابی نوین در ایران اسلامی هستند، آگاه نسازد.

صفحه مورد اشاره که در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ایجاد، با اقبال خوب کاربران فیس بوک مواجه شده بود، از دسترس خارج شد تا خیلی از کاربران این شبکه یا افرادی که سنگ رفع فیلتر این شبکه را به سینه می زنند، معنی آزادی بیان با نگاه فیس بوک را بچشند.

AzadihayeHamishegi

صفحه ای که در طول مدت کوتاه فعالیت خود، به هیچ فرد، گروه و یا جریانی توهین نکرد و فقط به دنبال دفاع از هویت عفیف زن ایرانی بود، از دسترس خارج شد تا به همه زنان ایران زمین ثابت شود داستان بز زنگوله پا در بزرگسالی هم قابل رخ دادن است و این بار دشمن گرگ صفت در لباس دوست به سراغ مان آمده است.

تنها جرم این صفحه، این بود که تلاش کرد ابعاد مختلف پیشرفت زنان محجبه ایرانی را در حوزه های گوناگون تشریح کرده و به بداندیشان ثابت کرد، حجاب هیچ مانعی در آزادی های مشروع و اخلاقی زنان ایران زمین ایجاد نکرده و بانوان ایرانی، آنقدر با حجاب آزادند که هیچ نیازی به آزادی های یواشکی توصیه شده توسط ضد انقلاب آن هم با طعم بی عفتی، نخواهند داشت.

صفحه کمپین «آزادی های همیشگی» اکنون در فیس بوک غیر قابل دسترسی است.

f2

مدعیان آزادی بیان که این روزها برای بزرگنمایی صفحه مورد علاقه شان یعنی «آزادی های یواشکی» حتی به سرقت تصاویر شخصی کاربران این شبکه روی آورده بودند، تحمل محتوای یک صفحه، آن هم با عمر یک روز را نداشتند.

این است معنی آزادی بیان!

f1

اگرچه این صفحه امکان فعالیت را از دست داده است، اما فریاد آزادی همیشگی زن غیور ایرانی که از ماهیت پروژه آزادی یواشکی آگاه شده، خاموش شدنی نیست.

گروهی که زن ایرانی را بی حجاب می خواهد، باید بداند که این موج آگاهی بخشی به سکون نخواهد انجامید و صفحات اینچنینی با تعداد و کیفیت گسترده تر به همت حامیان عفاف و حجاب در همین شبکه ایجاد خواهد شد.

شاید این اتفاق بیش از آنکه از عزم جدی جریانات ضد فرهنگی در فیس بوک برای ترویج بدحجابی در کشور پرده بردارد، تلنگری است به زنان خوب و عفیف سرزمینم:

توطئه کشف حجاب رضاخانی امروز در فضای رسانه ها شکل گرفته و تمام توان خود را مصروف کرده تا نجیب ترین زن جهان را از حجاب دور کند.

پس به هوش باشیم!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه