شایعه آدم ربایی در لاهیجان کذب محض است

سرهنگ قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: شایعات منتشر شده مبنی بر آدم ربایی در شهر لاهیجان ، بی‌پایه و از اساس کذب است.

شایعه آدم ربایی در لاهیجان کذب محض است

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ محمود قاسمی در گفتگو با خبرنگار لاهیجان ، با بیان اینکه شهر لاهیجان در کنترل و اشرافیت کامل نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است افزود: شایعات اخیر در مورد آدم ربایی توسط فرقه ضاله وهابیت از پایه و اساس کذب محض است.

وی با بیان اینکه با گم شدن یک دخترخردسال در انزلی موجی از شایعات بی‌اساس در استان گیلان به راه افتاده است افزود:افراد فرصت طلب می خواهند با القای ناامنی شهر لاهیجان را نا امن جلوه دهند که این اخبار هیچکدام صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در تاریخ لاهیجان آدم ربایی وجود نداشته افزود: مردم شهرستان لاهیجان آگاه باشند که امنیت شهر با تلاش شبانه روزی پلیس در سطح مطلوبی قرار دارد و نگران این دست شایعات بی‌اساس نشوند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه مردم این شهرستان نباید در شبکه های اجتماعی به دنبال اخبار شهر باشند افزود: از مردم فهیم این شهرستان می خواهیم که اخبار شهرستان را از سایت ها و رسانه های دارای مجوز دنبال کنند و درصورت برخورد با افرادی که سعی در تشویش اذهان عمومی دارند مراتب را از طریق سامانه اطلاعات ۱۱۰ به پلیس این شهرستان اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه