کدام نماینده بخشدارشدن این آقا رو پیگیری میکنه/ میگن پای وهابی ها درمیان است!!

شنیدیم که یکی از نمایندگان محترم گیلان که اهل هیچ حزب و گروهی هم نیست!! بدجوری دنبال بخشدارشدن یکی از فعالین فتنه ۸۸ دریکی ازبخشهای (دو شهرستانی)شرق گیلان است به برخی از سوابق این تازه تعرفه شده توجه کنید

کدام نماینده بخشدارشدن این آقا رو پیگیری میکنه/ میگن پای وهابی ها درمیان است!!

به گزارش ۸دی نیوز، این هفته بسته شنیده های احرار  یه مقدارچاشنی اش با شایعه توام است! توجه کنین:

میگن پای وهابی ها درمیان است!!

آقا ! یه دختربچه ای در انزلی مفقودشده به نام مائده خانم ،بگو پشت اش چه حرف ها که نبستن! دم به ساعت یه جنازه خیالی !!در یکی از شهرهای گیلان پیدامی کنن و میگن اینها رو تکفیریها می کشن . اونها در گیلان دارن چه و چه می کنن الخ…

دراین مواقع و حوادثی از این دست ، ما عوض اینکه خونسردی خودمون رو حفظ کنیم و به خانواده آرامش دهیم و به مسئولین امر کمک کنیم تا سرنخ ها پیدا بشه ،ناخواسته خودمون در معابرو محافل پیازداغشو زیاد می کنیم؟!

اینکه وهابی ها درکشور دارن پول خرج میکنن برای فریب جوانان ، اغفال میکنن جوانان رو تا عشرت کده ها برقرارکنن و برعلیه وحدت شیعه و سنی اقدام کنن چیزتازه ای نیست حتی ممکن است برای استان ما گیلان هم خوابهایی دیده باشند چرا که کاردشمن آشفته نشان دادن اوضاع آرام و آرامش جامعه است

اینکه باید خانواده ها از فرزندان خودمراقبت بیشتری داشته باشند نه تنها چیزبدی نیست بلکه لازم هم هست

حتی ممکن است برخی از جوانان بخواهند برای خوشمزه گی !! و یابرای جارو کردن طلاجات همراه دخترک ها و…دست به اقداماتی ازاین دست در آشفته بازارهای ساختگی بزنن شاید خیلی تعجب برانگیز نباشه  ولی اینکه ما خواسته یا ناخواسته دست به پخش شایعات دشمن بزنیم جامعه را ملتهب کنیم یعنی چه آخه؟!  به این موردشایعه توجه کنین !!

میگن  این جنازه هم کارتکفیری ها و وهابی هاست!!

شب هنگامی یه پیامک به یکی از همکاران احراری ما ارسال شد که یه جنازه در فلان منطقه شهر پیداشده

بعد بررسی ،شاهدی گفت که یکی گفته : توپم افتاده بود خونه همسایه بعد از رو دیوار پریدم تو خونه تا توپمو بیارم که دیدم از خونه بوی خیلی بدی میاد    

زنگ زدم پلیس و اونها هم اومدن دیدیم که بنده خدا پنج ساله فوت کرده, پیرمرد بود و ۶۷ ساله و تنها زندگی میکرد.. یعنی چه آخه هرچیزی رو میخای به یه جایی وصل کنی ! خب کمترمزه بریزی میمیری؟!

موتور انتخاباتی این نماینده چند تا سوپاپ داره؟!

اگه کسی هم بخاد فراموشش کنه خودش کاری میکنه که رسانه ها و مردم روی خط اش بیان و حرف و حدیث ها جاری کنن.

شنیدیم و شواهدهم نشون میده از نیمه دوم سال گذشته داشت زیرسازی می کرد برای انتخابات ، کلنگ اش رو با کری خوانی در عزل یکی از معاونین وقت استانداربزمین زد و در بحران برف فونداسیون انتخاباتی اش را پی ریزی کرد . حالا هم هراز چندگاهی مردم رو با تعریف و تمجیدهای خودحال میاره!

میگه زبان گویای ملته !خب الهی شکر ،اینکه خیلی خوبه آدم برای مردم حنجره ها پاره کنه!

میگه درطول تاریخ بیشترین پول رو برای شهرستان؟؟؟؟آورده ،هی جانم !خوش بحال مردم اون شهرستان که مشکلاتشون به صفررسیده یا درآستانه به صفررسیدنه!

ولی نمی دونیم که چرا این قضیه جابجایی مدیر سازمان ؟؟؟؟ کشور درشهرستانش اینقدرکش پیداکرده!!یه روز باهاش بگو و بخند رامیندازه و سورو سازی ؛ روز دیگه زبان گویایش از بی کفایتی مدیر همان سازمان می ناله. قضیه ی راهپیمایی ۱۳آبان و آن بگو بخند خیابانی این دو نفر، یادتونه؟

میگه در مرامش باخت رو می پذیره و اگه هم رای نیاورد شلتاق راه نمیندازه. حالا چرا هروقت سخنان گهربارش(باخت درانتخابات) به اینجاها ختم میشه یاد امامان جمعه و نماینده ولی فقیه می افته بماند!!

می گفت: دیدگاه بنده با برخی از افراد که حزب پرست،گروه پرست و شخص پرست هستند متفاوت است !! خب زبان گویا جان! ببخشید .واقعاً ببخشید بگو شما چی پرست هستی؟ مگه عضو گروه بودن وحزب آئین داشتن و «باد پیما» نبودن و «هچل هفت »نبودن ،بداست؟!

یعنی این خوبه که با تغییر هرکسی آدم زنبیل برداره و دونبالش راه بیفته؟

راستی زبان گویا جان، داشتی می گفتی ها !، در انتخابات مجلس پنجم در مرحله دوم چه اتفاقاتی راه افتاد ؟شما درآن زمان دنبال داورمی گشتی یا بازیگر؟! باباخودت که … شونی!

اینکه گفتی نقد نباید به تریبون ها کشیده شود اصلاً باشما هم عقیده نیستیم و مطمئینیم که شما هم دراین زمینه با ما هم عقیده اید که، خود پرچم دارنقد در تریبونها هستی ! اصلاً به همین خاطر مردم !شما را زبان گویا می خوانند .نکنه برای نقد نکردن ازعملکرد دولت … آنوقت … تا بعد!

کدام نماینده بخشدارشدن این آقا رو پیگیری میکنه ؟!

شنیدیم که یکی از نمایندگان محترم گیلان که اهل هیچ حزب و گروهی  هم نیست!! بدجوری دنبال بخشدارشدن یکی از فعالین فتنه ۸۸ دریکی ازبخشهای (دو شهرستانی)شرق گیلان است به برخی از سوابق این تازه تعرفه شده توجه کنید

۱٫در گذشته در کلانتری شهرستان؟؟؟؟ بدلیل مسائل اخلاقی بازداشت شده بود که توسط ؟؟؟؟ آزاد می شود.

۲٫سال ۸۹ از همسرش خانم ؟؟؟؟؟ جدا می شود.

۳٫در صفحات شبکه اجتماعی وایبر و لاین با … در ارتباط است.

۴٫ آخرین مدارک تحصیلی وی دیپلم است .

۵٫به نماینده مجلس قول داده که شما را بعنوان کاندیدای دولت و ستاد روحانی در شهرستان؟؟؟؟ معرفی می کنیم.

۶٫نماینده ۲ بار وی را به وزارت کشور نزد معاون امور ؟؟؟؟؟ می برد تا بتواند او را جذب استانداری گیلان کند.

۷٫وی هیچگونه سابقه دولتی ندارد و کارمند هم نیست.

۸٫در سال ۸۸ از فعالین ستاد فتنه و برپایی تجمعات بعد از انتخابات در شهرستان؟؟؟؟ بود.

۹٫آقای ؟؟؟؟؟ این روزها در حال دلالی معرفی مدیران به نماینده شهرستان؟؟؟؟ است و خود را بعنوان رئیس ستاد روحانی در ؟؟؟؟؟ همه کاره شهرستان جلوه میدهد.

۱۰ معرفی این آقا بعنوان بخشداربخش؟؟؟؟ بهت همه سیاسیون و اعضای شورای شهر ؟؟؟ و مردم را بر انگیخته است.

۱۱٫استانداری هم وی را برای جذب به وزارت کشور معرفی نموده است و گفته می شود اخیراً کارمند شرکت ؟؟؟؟ شده است.

آقازاده فتنه‌گر بدنبال مجلس خبرگان!!

در خبرها داشتیم که در پی بروز سکته قلبی برای آیت الله مهدوی کنی رئیس اخلاق مدار و بصیر مجلس خبرگان رهبری و وخامت حال وی، تحرکات یک آقازاده فتنه گر برای تقلیل جایگاه این مجلس به منازعات سطح پایین سیاسی و بسترسازی برای ریاست یکی از چهره های سیاسی بر این مسند غیر سیاسی آغاز شده است.

همچنین برخی اخبار از فعال شدن این متهم دانه درشت اقتصادی-امنیتی، در حوزه های اقتصادی پول ساز مرتبط با دولت حکایت دارد.

سفر تفریحی فائزه به گیلان

نقل شده که فائزه هاشمی دختر اکبرهاشمی رفسنجانی بی سرو صدا درتعطیلات اخیر خودرا به گیلان، فومن و ماسوله رسانده

. شنیدیم فائزه هاشمی درمدت اقامتش در گیلان گپ و گفتی هم با برخی ها داشته که اگه خدابخاد دربسته های آتی یکی دوتا ازاین دیدارهارو بعرض می رسانیم …

 احیای بازماندگان یک حزب سیاسی درمراسم گیلان!

همین چندوقت پیش یه مراسم ختمی در ییلاقات منطقه املش توسط سران اصلاحات (البته خودجوش!!) برگزارشد در آنجا گلی آقایان باذلف و بی ذلف حال کردن ، بخصوص از نشست های بعد مراسم اش…

میگن یه مراسم ترحیمی هم (با فراخوان اصلاح طلبان گیلان والبته باشیب ملایم !) اخیراً در یکی از مساجد گلسار رشت برگزار شد. که سخنرانش بیشتر تکه می پراند و از سیدحسن آقا وحاج اکبرآقای هاشمی می گفت تا ازقبرو قیامت و دنیا و آخرت و چه میدانیم از اینها !

خب شد که این« مرحوم خدابیامرز» رشتی بود و «قوچانی »نبود وگرنه معلوم نبود سخنران مراسم ما از صنایع دستی و سوغات شهرستان قوچان (چاروق ، کمخت، کیسه حمام، چوخه سخن می گفت، یا نه!!.

راست و دروغ اش با راوی ولی میگن بیشتر از همه ،این معاون و مدیرکل(ببخشید سرپرست!) آقای استانداربودندکه از این مراسم ختم احیاء شدن و فیض بردن… برای این دوقوهای به هم چسبیده انتخاباتی خبرهایی داریم آه، در حد لالیگاه … از اینها فعلاً

آقای فرماندارهم در مراسم بوده؟ خب باشه! مگه خیالیه؟ لابد حضورش با دستور بوده؟ خواستن اعتدالورعایت کنن ، وقتی یه مراسم در این حد واینهمه چهرهای سیاسی و فرهنگی فتنه ۸۸، زندان کشیده های نظام !! یکجا حاضرن ،نباید یه معاون استاندار و یه مدیر کل و یه فرماندارتوش باشن؟!! حرفها میزنی ها!! بابا ویل کن این حرف های از تاریخ مصرف گذشته رو! ویل کن !!

آخه ! سدحسن آقا برای احیای آقای زندانی فتنه ۸۸پیام داده؟ آقای روحانی هم؟!! بابا ویل کنین تو رو خدا ، اینها دروغه ! آخه مگه میشه این بزرگان تا این حد….!!!

بشمارید چند زندانی و فعال فتنه۸۸ حاضردراین مراسم رو می شناسید؛عمادالدین باقی, – غلامحسین کرباسچی,- جهانبخش خانجانی,- محمد احمدی پور,- یونس رنجکش .عیسی مهدوی. فیاض زاهد,-احمد رمضانپور.سروش اکبرزاده,اسحاق راستی, و… آقا این مراسم پی درپی پیام داره ها!آقا این اموات دارن خودشونو احیا میکنن برای …ها،این خط اینهم نشون!!

تخریب آیت الله مصباح با اتحادهاشمی ،روحانی وخاتمی کلید خورد

همانگونه که در گذشته نفوذآیت الله مصباح رو در بسیج نیروهای ولایتیمداردیده اند و شکست های خودرا از ناحیه این یارصدیق ولایت تجربه کردن،  اینبار وازقبل ،تیرهارا به سوی او نشانه رفته اند

شنیدیم اتحاد« هاشمی، روحانی و خاتمی» تمام قد برعلیه ایشان کلیدخورده است چراکه آیت الله مصباح بدون شک جریان سازنده جبهه مقاومت و پایداری رادرمقابل جبهه لیبرالی آقایان بنا نهاد وهمین جبهه مقاومت و پایداری شکستی سخت به جریان لیبرالی  در طول ۸سال گذشته تحمیل کرد.

حالا حامیان اصلی فتنه گویا هم قسم شده اند تا با بکارگیری همه امکانات موجود به چیزی جزازصحنه خارج کردن آیت الله مصباح از مجلس خبرگان رهبری  رضایت ندهند…

برخی ها معتقدند که لیست هاشمی برای خبرگان تهران اینها هستند: حسن روحانی، امامی کاشانی، سید حسن خمینی، ناطق نوری، دری نجف آبادی، رضا استادی، مجید انصاری ، قدرت الله علیخانی و شنیدیم که درقم هم قراره آیت الله مومن را تشویق کنند به مبارزه با آیت الله مصباح تن دهد در صورتی که آیت الله مصباح خودرا کاندیدای قم کند…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه