جشنواره مطبوعات استان های شمالی به میزبانی رشت برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره مطبوعات استان های شمالی به میزبانی رشت در دی ماه امسال خبر داد.

جشنواره مطبوعات استان های شمالی به میزبانی رشت برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز، روح الله جهاندیده ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی برگزاری جشنواره مطبوعات استان های شمالی، اظهار کرد: طرح اجرایی این جشنواره به زودی منتشر می شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری جشنواره، افزود: این جشنواره به میزبانی گیلان و با مشارکت استان‌های مازندران، گلستان، زنجان، اردبیل، سمنان و قزوین برگزار می‌‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی در حوزه رسانه، تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر بصیرتی رسانه‌ای و تبیین ضرورت تحقق شعار سال برای توسعه پایدار ایران اسلامی از اهداف این جشنواره است.

جهاندیده، نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی جهانی، نقش مردم و مسئولان برای تحقق شعار امسال، شناخت و تبیین راهبرد تحقق اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی افراد جامعه با مدیریت جهادی، امربه معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی و حجاب و عفاف از محورهای جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی است.

وی با بیان اینکه ابراهیم بهمنی جلالی رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان به عنوان قائم مقام جشنواره منصوب شد، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه استان گیلان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نخستین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی را برگزار می‌کند.

آغاز به کار دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان های شمالی

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان کرد: هادی طوماری نیز به عنوان دبیر جشنواره مطبوعات استان های شمالی منصوب شد و مسئولیت دبیرخانه جشنواره برعهده حمیدرضا علیپور است.

جهاندیده افزود: امیرحسین کبیری به عنوان مسئول کمیته برنامه ریزی و پشتیبانی، محمدرسول سماکچی به عنوان مسئول کمیته کارگاه های آموزشی و پژوهشی و معصومه نیک کار به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی جشنواره منصوب شدند.

وی تصریح کرد: همچنین یاسر بابایی نیزبه عنوان مسئول کمیته انتشارات جشنواره منصوب شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به داوری آثار جشنواره در سطح ملی، خاطرنشان کرد: علی منصوری رضی از اساتید و پیشکسوتان حوزه رسانه به عنوان رئیس کمیته داوران جشنواره منصوب شد.

جهاندیده با بیان اینکه مسئولیت کمیته مفاخیر و مشاهیر رسانه ای بر عهده محمدرضا خزر است، گفت: مجتبی امین نیز به عنوان مسئول کمیته اجرایی جشنواره مطبوعات استان های شمالی منصوب شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره مطبوعات استان های شمالی به میزبانی رشت در دی ماه امسال همزمان با روز بسیج رسانه خبر داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه