فاز نخست بیمارستان ولیعصر(عج) رودبار به بهره برداری رسید

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار، گفت: پس از وقوع زلزله سال ۶۹ بیمارستان چوبی رودبار توسط آلمانی ها فقط برای استفاده برای سه سال ساخته شد اما این بیمارستان چوبی ۲۴ سال مورد استفاده مردم رودبار قرار گرفت.

فاز نخست بیمارستان ولیعصر(عج) رودبار به بهره برداری رسید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، دکتر کاظم ارجمندی ظهر امروز فاز نخست بیمارستان ولیعصر(عج) رودبار، اظهار کرد: در زلزله ۳۱ خرداد سال ۶۹ تنها بیمارستان شهرستان رودبار که دوسال از افتتاح آن گذشته بود برسر بیماران و پرسنل بیمارستان ویران شد.

978678

وی ادامه داد: پس از وقوع زلزله سال ۶۹ بیمارستان چوبی رودبار توسط آلمانی ها فقط برای استفاده برای سه سال ساخته شد اما این بیمارستان چوبی ۲۴ سال مورد استفاده مردم رودبار قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار، بیان کرد: ۸۰ ماه پیش ساختمان تازه احداث بیمارستان ولیعصر(عج) رودبار با حضور مسئولان استان و شهرستان کلنگ زنی شد و امروز شاهد به بهره برداری رسیدن آن هستیم.

وی، متذکر شد: پس از بازدید دکتر برزیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی برروند تجهیز ساختمان جدید تسریع بخشیده شد و در دو ماه اخیز بالغ بر دو میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و آماده سازی آن هزینه شده است.

ارجمندی، استاندارسازی بخش دیالیز را دومین فاز بیمارستان رودبار عنوان نمود و گفت: جمع آوری ساختمان چوبی جزء فاز دوم بیمارستان ولیعصر(عج) رودبار است.

وی رودبار را از وسیع ترین شهرستنهای گیلان معرفی کرد و گفت: روستای نوده فاراب و لیافو در فاصله ۲۰۰ کیلومتری یکدیگر قرار دارند که برای سفر به دورترین روستای شهرستان باید ۳ و نیم ساعت راه را طی نماییم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راه اندازی بخش CCU بیمارستان رودبار را از دیگر اقدامات ارزشمند عنوان نمود و گفت: هم اکنون بیماران قلبی رودبار در بیمارستان این شهرستان مداوا می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه