سینه‌خیز BBC به خاطر ضربتی که سپاه به MI6 زد

مشاور سابق کروبی، بازی رسانه‌ای بی‌بی‌سی و برخی فتنه‌گران همراه این شبکه در باره سخنان فرمانده کل سپاه را به استهزاء گرفت و نوشت دست این تیم رو شده است.

سینه‌خیز BBC به خاطر ضربتی که سپاه به MI6 زد

اخیرا شبکه ‌بی‌بی‌سی با کمک محمد-ن مدعی شد سخنرانی‌ای از سرلشکر جعفری را کشف(!) کرده که نشان می‌دهد سپاه در برخورد با جریان ایجاد آشوب به بهانه تقلب در انتخابات نقش داشته است!
داریوش سجادی می‌نویسد: ماجرای انتشار سخنرانی سردار جعفری توسط «ن» و پروپاگاندای معنادار آن توسط BBC ناخواسته تداعی به ذهن‌کننده ترانه «آدم‌فروش» است که؛ آدم‌فروش! دست تو رو شده برام- قصه‌ها تو بلدم … نکته برجسته در این «یافتم یافتم» جدید، بی‌فروغی و گم شدن سریع این خبر در عرض کمتر از ۲۴ ساعت در میانه اخبار رسانه‌های فارسی‌زبان بود.
وی می‌افزاید: هر چند «ن» و BBC کوشیدند  «واتر گیتانه» از این معرکه‌گردانی جدید به یک هم ذات‌پنداری با «باب وود وارد» و «واشنگتن پست» برسند اما واقعیت آن است که یخ‌شان نگرفت و برخلاف توقع ایشان، سنسورهای سیاسی و اجتماعی و خبری در ایران بی‌اعتنا از کنار این ماجرا گذشتند.
همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب نوشت: معرکه‌گردانی مزبور مشابه ماجراجویی چند سال پیش «رویا حکاکیان» تهیه‌کننده یهودی‌تبار برنامه شصت دقیقه شبکه خبری CBS آمریکا بود که طی آن مشارالیها مدعی افشای «حمید بهبهانی» جوانی ۳۰ ساله در قامت معاون وزیر اطلاعات شد که در عملیات تروریستی دهه ۶۰ در خارج از کشور نقش داشته است! حکاکیان در آن برنامه آنقدر از افشاگری خود مشعوف و جو زده بود که تنها پشت دست چند روز بعد «مادلین آلبرایت» وزیر خارجه وقت آمریکا که گفت «این آقا جوان‌تر از آن است که چنین ادعاهایی به وی بچسبد» توانست اسباب اخراج حکاکیان از CBS را فراهم آورد!
وی معتقد است: ماجرای مزبور با شفاف‌ترین شکل ممکن موید یک گوشزد و واقعیت تلخ به BBC و اصحاب BBC و امثال آقای «ن» شد مبنی بر آنکه با پیوستن‌تان به اجنبی و فروختن ملت و مملکت‌تان دیگر نزد مخاطب ایرانی فاقد اعتبار و وجاهت ملی و خبری هستید.
مشاور سابق کروبی ادامه می‌دهد: «آنها متوجه این واقعیت نیستند که بر فرض صحت ادعای تقلب، پرسش مردم بعد از شهر آشوبی‌های آن شهر آشوبان آن است که شعارها و اطوارها و شهر آشوبی‌های‌تان را باور کنیم یا ادعای تقلب‌تان را!؟ بواقع بعد از آن اطوار و رفتار ساختارشکن و دادن شعار «نه غزه نه لبنان» و «مرگ بر جمهوری اسلامی» و بی‌ارتباطی آن با «ادعای تقلب» صورت قضیه برای قاطبه ایرانیان شفاف شد. مبنی بر آن که؛ مقصود من از کعبه و بتخانه بهانه‌ای بیش نبود و در قفای «ادعای تقلب» با رویکرد «سنگ مفت، گنجشک مفت» در جستجوی براندازی بودید که البته نشد!  صادق‌ترین ایشان آن علیا مخدره است که در همان سال ۸۸ و در سخنرانی هیجان‌زده‌اش در سانفرانسیسکو ناشیانه بند را به آب داد و گفت «سی‌سال ما ترسیدیم اکنون شما بترسید»! و با این اعتراف صادقانه نشان داد دعوا بر سر تقلب نیست و موضوع مناقشه، تمامیت جمهوری اسلامی طی ۳۰ سال گذشته بوده و هست».
گفتنی است پررویی فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها در سوژه‌سازی‌هایی از جنس ماجرای اخیر در حالی است که این طیف قادر به کتمان آشوبگری و بلوای خیابانی انجام گرفته نیستند. و از این جهت مسخره است که متهمان فتنه‌گری و آشوب‌انگیزی بخواهند سپاه را به خاطر هوشیاری و به هم ریختن بساط سرویس‌های جاسوسی بیگانه ملامت کنند یا چنین القا کنند  که مچ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به خاطر خواندن دست سیا و موساد و ام‌آی‌سیکس و نیروهای میدانی آنها و متلاشی کردن شبکه جنگ نرم گرفته‌اند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه