شایعات آدم ربایی توسط وهابیون در گیلان از پایه و اساس کذب است

معاون اجتماعی فرماندهی گیلان: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی گیلان امنیت را کنترل می کنند و من به مردم اطمینان می دهم که شایعات در مورد آدم ربایی توسط وهابیون از پایه و اساس کذب است

شایعات آدم ربایی توسط وهابیون در گیلان از پایه و اساس کذب است

به گزارش ۸دی نیوز سرهنگ محمد رضا جعفری خیر خواه در گفت و گو با خبرنگار پیک دانشجو با اشاره به مطالبی که در شبکه های مجازی درباره وهابیون در چند روز اخیر انتشار یافته است ،اظهار کرد:مردم گیلان به هیچ وجه نگران نباشند و به این شایعات توجهی نکنند.

timthumb.php

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه مطالب منتشر شده در سایت ها و شبکه های مجازی هیچ کدام درست نیست ،افزود:مردم باید اخبار را از رسانه ها و سایت های دارای مجوز که توسط خبرنگاران  حرفه ای و افراد متخصص اداره می  شوند دنبال کنند.

جعفری خیر خواه با اشاره به اینکه مطالب مربوط به آدم ربایی توسط وهابیون شایعاتی است که مردم دهان به دهان منتقل کرده اند گفت: در گیلان به جز آدم ربایی که در انزلی رخ داد مورد دیگری مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه در مورد اتفاق روی داده در مورد دختر بچه شهر ستان انزلی نیز هنوز تائید نشده که آدم ربایی و یا مفقودی است افزود: نیروهای متخصص و اکیپ های متخصص نیروی انتظامی پی گیر این امر هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه گیلان جز امن ترین استان های کشور است،گفت: آمار جرائم خشن در گیلان بسیار پایین است.

وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی گیلان امنیت را کنترل می کنند و من به مردم اطمینان می دهم که شایعات در مورد آدم ربایی توسط وهابیون از پایه و اساس کذب است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دوست
اگر این شایعه کذب است چرا از رسانه ی عمومی اعلام نمیشود تا خیال مردم گیلان راحت شود؟
متین در پاسخ به دوست
اگر حقیقت نداره چرا شهر اینقد نا امنه.این چه وضعیه.ما که شاغلیم 10شب تعظیل میشیم این چه جامعه ایی که امنیت نداریم.[...]
ناشناس
من تو آستانه اشرفیه (گیلان) زندگی می کنم همین چند روز پیش 1 دختر خانم 27 سالی تو این شهر دزدیده شده. ما دیگه جرات نمی کنیم از این شهر به اون شهر بریم
ناشناس در پاسخ به
بیایید در رسانه این شا یعه رو تکذیب کنید بگذارید خیال مردم جمع شود
گیلک
اگر واقعیت داشته باشه نباید تو قهوه خونه ها و دور هم نشینی دنبالش گشت ماموران امنیتی ما واسه همین هستن که اگر بود به مردم هشدار میدادن.تو زاهدان که تعدادشون بیشتره همچین چیزایی حتی تو استانای همجوارش نداریم که.
ستاره
ما دیگه امنیت جانی نداریم کل کشور دزدی وقتل شده اون وقت میگن واقعیت نداره؟ جالبه ....
هدیه
من به عنوان یه دختر اعتراف میکنم مملکت [...] داریم... مهم ترین چیز برای هر آدمی امنیتشه...خیلی راحت همونم ازمون دریغ میشه... چه وضعیه آخه؟!یعنی چی؟ من جرئت نمیکنم تا سر کوچمون برم...مادرم میترسه وقتی میرم کلاس...خیالش جمع نیست... چون میدونه اگه بخواد اتفاقی برام بیوفته کسی نیست که به دادم برسه...ما دوست نداریم باور کنیم این ها واقعیته... ولی ترسی که به جونمون افتاده اعتماد رو ازمون گرفته... خیلی ها میگن برای آروم کردن جو بین مردم هست که میگن شایعه است...وگرنه اون کثافتا دارن کار خودشونو میکنن... خدا از رو زمین ورشون داره با این عقاید مزخرفشون...!
در حاشیه