گمشدن مائده موجب شایعات بسیاری در گیلان شد/ هیچ سرنخی از نحوه مفقود شدنش نداریم

پدر مائده کبریایی گفت: هیچ سرنخی از نحوه گم شدن دخترمان نداریم و تنها چیزی که می دانم این است که مائده از جلوی مدرسه مفقود شده است.

گمشدن مائده موجب شایعات بسیاری در گیلان شد/ هیچ سرنخی از نحوه مفقود شدنش نداریم

پدر مائده کبریایی آبکناری در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز با اشاره به مفقود شدن دخترش در تاریخ ۴ خرداد ماه امسال اظهار کرد: تنها چیزی که میدانم این است که ۱۴ روز می باشد مائده جلوی مدرسه گمشده است و دیگر او را ندیده ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس تاکنون اظهار نظری در مورد مفقود شدن مائده نکرده است افزود: نیروهای انتظامی و پلیس در حال پیگیری هستند.

کبریایی با بیان اینکه گمشدن مائده موجب نگرانی خانواده ها و شایعات بسیاری در استان گیلان شده است، گفت: ما هیچ سرنخی از نحوه گم شدن دخترمان نداریم و تنها چیزی که می دانم این است که مائده از جلوی مدرسه مفقود شده است.

پدر مائده با بیان اینکه اطلاع رسانی درست و به موقع می تواند به پیدا شدن مائده کمک کند در ادامه از کلیه فعالان اجتماعی در فضای مجازی و سازمان های مردم نهاد خواست تا با مدیریت درست و سنجیده وارد عرصه کمک و اطلاع رسانی شوند تا سرنخی از مائده عزیز پیدا شود، چرا که تنها اطلاعات درست می تواند به پیدا شدن مائده کمک نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
چه جالبه هنوز قدرت شایعه توی اینجا چندین برابر دیگر رسانه هاست. بی اعتمادی به بعض چیزها چه رسانه قدرتمندی برای مردم درست کرده ولو معمولا به اشتباه بره
شیخ ابجد
خیلی جالبه از صبح به هرکی می رسم میگه وهابی ها به رشت حمله کردن...
در حاشیه