مردم باید در مسیر شناخت مهدویت گام بردارند

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه جشن برای امام زمان(عج) از وظایف مردم و شیعیان است، گفت: مردم باید در مسیر شناخت مهدویت گام بردارند و فرهنگ مهدویت را با وجود مبلغان و سخنرانان برای قشر جوان و نوجوان تشریح کنند.

مردم باید در مسیر شناخت مهدویت گام بردارند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از واران نیوز،حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: امام زمان(عج) ذخیره الهی بر روی زمین است و همه مردم جهان باید خود را برای ظهور آن منجی دو عالم بشریت آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از نعمت‌های خداوند که به بندگانش عنایت کرده وجود اهل بیت(ع) است، افزود: ایام ماه شعبان به ویژه نیمه شعبان فرصتی است که شیعیان برای شناخت امام زمان(عج) از ان استفاده کنند و ارادت خود را نسبت به ایشان نشان دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه شعبان ماه جشن و شادی اهل بیت(ع) است، گفت: اعزام مبلغ و مبلغه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر، تزئین معابر و میدان‌ها از جمله برنامه‌هایی است که این نهاد به مناسبت نیمه شعبان انجام می‌دهد.

احمدی‌پور تصریح کرد: توزیع شیرینی و شکلات، نصب پرچم و پلاکارد، تزئین اماکن عمومی و حسینیه‌ها، برگزاری مسابقات متنوع و مرتبط و برگزای مجالس سخنرانی از دیگر برنامه‌های اجرایی اعیاد شعبانیه در شهرستان است.

وی با بیان اینکه در اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان همه هیئت‌های مذهبی شهرستان فعال هستند، خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی با برگزاری جشن و سرور، فضای شهر را کاملا متحول می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا تاکید کرد: در راستای اشاعه اندیشه تابناک اسلام و گسترش کمی و کیفی تبلیغات دینی، جشن‌هایی در روستاها و مساجد مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

احمدی‌پور با بیان اینکه جشن برای امام زمان(عج) از وظایف مردم و شیعیان است، اظهار کرد: مردم باید در مسیر شناخت مهدویت گام بردارند و فرهنگ مهدویت را با وجود مبلغان و سخنرانان برای قشر جوان و نوجوان تشریح کنند

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه