محصول تفکر صالحین چیزی جز شهادت در راه خدا نخواهد بود

در دورانی که تمام دنیا در یک هجمه ناجوانمردانه تمام دیوانه ای مثل صدام را برای جنگ با ما پیش انداخته بودند با اینکه انقلابمان نو پا بود بسیجیان به ولی جامعه خویش لبیک گفته و در مقابل دشمنان ایستادند

محصول تفکر صالحین چیزی جز شهادت در راه خدا نخواهد بود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از افق انزلی، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده فومنی معاونت سپاه قدس استان گیلان در حوزه تربیت آموزش در رابطه با اهداف حلقه های صالحین بسیج گفت : بسیج از یک پشتوانه و سابقه معنوی بسیار خوبی برخوردار است و خلاصه تمام سوابق آن را می توانیم در دفاع مقدس ببیینم .و در دورانی که تمام دنیا در یک هجمه ناجوانمردانه تمام دیوانه ای مثل صدام را برای جنگ با ما پیش انداخته بودند با اینکه انقلابمان نو پا بود بسیجیان به ولی جامعه خویش لبیک گفته و در مقابل دشمنان ایستادند .اینها نه دانش آموخته نظامی بودند و نه جنگ دیده بودند اما با این حال دوران بسیار پر افتخاری را برای ما رقم زدند که ما به آن می گوییم دوران دفاع مقدس .

وی افزود : دفاع مقدس بال پرواز بچه های ما بود و باعث شد در عرصه های دیگر نیز پیشرفت کنیم ، و این وظیفه رزمندگان دوران جنگ را امروز بسیج بر عهده دارد ، ان شاالله همان باورهای دینی تقویت شود و بتوانیم به اعتقاد آن رزمندگام برسیم .

وی در ادامه گفت : در حلقات صالحین دوستان ما مباحث تربیتی و بصیرتی را با موضوعات ، آموزش های قرآنی ، بیان حدیث ، احکام ، سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ، سخنان مهم هفته با شاخص کلام مقام معظم رهبری دنبال می کنند . این حلقات به صورت سبک و سیاق طلبگی برگزار می شوند ، که  از سر گروه و متربی تشکیل یافته اند  ، سرگروه ها در جلسات خودشان مباحثی را مورد نقد و بررسی قرار می دهند و سپس آن را بین متربیان مطرح می کنند .و حلقات از یک سر گروهی برخوردار است که می تواند اشکلات متربیان را برطرف کند .

حسن زاده فومنی با اشاره به اینکه دشمن از حلقات صالحین ما می ترسد بیان کرد : آنها یقینا از ما در اینگونه مباحث کارشناس ترند . چرا که آنها دشمنند و اگر اهداف و برنامه های راه ما را نشناسند نمی توانند به دشمنی خود ادامه داده و مبارزه کنند ، آنها بنای خود را از روز تاسیس انقلاب بر این گذاشتند که این انقلاب را تخریب کرده و از بین ببرند . ما چون در دریا هستیم قدر آب را نمی دانیم ، الحمد الله رب العالمین ما از نعمتی برخورداریم که دنیا از آن محروم است ، و آن نعمت ولایت است ، نعمت کسی است که مدیر و مدبر است و اداره جامعه را بر اساس تعالیم دینی انجام می دهد و آدمی است که از آلودگی های دنیا دور است . دشمن این ار فهمیده که رهبری این نظام انقلاب را به سر منزل مقصود خواهد رساند ، لذا آنها صالحین ما را بیش از دیگران جدی گرفته اند . چون می دانند که ما در صالحین میگوییم با قرآن ، حدیث و معارف اسلام و اهل بیت  ، احکام شرعی و مباحث سیاسی بصیرتی آشناه شوید و به آنها می گوییم انتهای مباحث خود را به وصیت نامه شهدا اختصاص دهید زیرا باید بدانند که محصول این تفکر چیزی جز شهادت در راه خدا نخواهد بود .

وی تصریح کرد : شهادت نتیجه تفکر عاشورایی است ، فلذا ما نباید فکر کنیم که دشمن ساکت است و کاری انجام نمی دهد ، دشمن تمام هم و غمش را گذاشته تا این حرکت بزرگی که مجموعه با برکت بسیج و سپاه همیشه مقتدر بانی آن شده را از بین ببرد و این هم یک چیز طبیعی است .

معاونت تربیت و آموزش سپاه قدس استان گیلان در پایان گفت : یکی از اشکلاتی که در جامعه وجود دارد  این است که وقتی حرف از معرفی شهدا می شود  فکر می کنیم آنها انسانهای منحصر به فردی بودند که غیر از آنها دیگر پیدا نمی شود در صورتی که آنها آسمانی نبودند ، بلکه فرشیانی بودند که بر اساس تقویت آموزه های دینی و گوش به فرمان ولایت بودن توانستند سربلند شوند و همین کارها اگر بخواهد احیا شود مطمئن باشید ملت ما همان ملت دفاع مقدس است و جوانهای ما هم چیزی کم از بچه های دفاع مقدس ندارند ولی بزرگترها باید این را قبول کنند و جوانها هم این را باور داشته باشند  ،اگر به این باور برسیم انشا الله سربازی خودمان را به حضرت آقا ثابت خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه