با خاطره‌گویی نمی‌توانید جهت انقلاب را تغییر دهید

حجت‌الاسلام حسینی افزود: مباحث مربوط به انرژی هسته‌ای که دیگر محرمانه نیست و حداقل باید مجلس و کمسیون امنیت ملی از مذاکرات آگاه باشد.

با خاطره‌گویی نمی‌توانید جهت انقلاب را تغییر دهید

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستان‌خبر حجت الاسلام و المسلمین سید شمس حسینی مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در حسینیه والدین حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه برگزار شد با اشاره به اینکه دشمنان دین خدا تمام تلاششان را برای از بین بردن ریشه دین و ماهیت آن انجام داده‌اند تصریح کرد: تمامی حرکت‌های اعتقادی و انقلابی در سراسر دنیا مانند دانه‌های زنجیر به هم متصل است تا به حکومت امام زمان(عج) برسد.

وی با تأکید بر اینکه اعتبار انقلاب اسلامی به امکانات روز دنیا وابستگی ندارد گفت: چگونه انقلاب ما در طی هشت سال جنگ تحمیلی در برابر همه امکانات استکبار جهانی ایستاد.

 

حجت‌الاسلام حسینی با طرح این سوال که چه کسی می‌تواند ادعا کند که تحریم امروز به شدت تحریم ۸ سال دفاع مقدس است تصریح کرد: در طی هشت سال جنگ تحمیلی به جز سوریه تمام دنیا در برابر انقلاب تازه شکوفا شده ایران قرار گرفت ولی ما شاهد تثبیت و قوام این انقلاب و پیام رسانی آن به سراسر دنیا بودیم.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس استان گیلان بحث انرژی هسته‌ای را بهانه عصبانیت استکبار جهانی و در رأس آن امریکا دانست و اظهار کرد: ۳۵ سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و کشور ایران تنها کشوری است که مقابل خواسته امریکا برای تحقق دهکده جهانی مد نظرش ایستاده است.

وی با تأکید بر اینکه بیداری اسلامی در دنیا به اتمام نرسیده است گفت: عصبانیت استکبار جهانی به خاطر این است که انقلاب ایران پیام خود را به تمام دنیا رسانده و الگویی برای انقلاب های منطقه شده است.

 

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز شاهد آن هستیم که اسرائیل دچار حقارت محض شده است گفت: استکبار جهانی در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها در سرزمین اشغالی سکوت کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه اطاعت از ولی زمان تکلیف است و عده‌ای می‌خواهند برچسب سیاسی به این تکلیف بزنند بیان کرد: باید جلوی این نوع تفکر در جامعه گرفته شود و به جهنم که عده‌ای بدشان می‌آید.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: عده‌ای هستند که هر نوع غلطی دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و دوست ندارند کسی حتی با دلایل قرآنی جلویشان را بگیرد.

وی با بیان اینکه موضوع آزادی مردم جلویش گرفته شده است گفت: جریان کارگزاران و اصلاح‌طلبی، جریانی است که می‌خواهد اسلام را به زمین بزند.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه عده‌ای اعتقاد به اسلام راه امام خمینی(ره) افزود: جریان اصلاح‌طلبی و کارگزاران جریانی است که اسلام را زمین بزند.

وی با بیان اینکه ما با دنیای کفر بیرون از کشور چون وضعیتشان مشخص است مشکل نداریم افزود: ما با آنهایی مشکل داریم که خود را مدعی انقلاب می‌دانند و باید همیشه مراقب اینگونه افراد بود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه این انقلاب با خون دل‌های بسیاری زنده نگه داشته شده است بیان کرد: ما هنوز هم جانبازان و شیمیایی‌هایی داریم که ۲۴ سال به خاطر قطع نخاع بودن مجبورند به یک طرف بخوابند و این درحالی است که ما توان ۱۰ دقیقه خواب اینگونه را نداریم.

این مسئول با تأکید براینکه خداوند منان در آیات قرآن کریم مردم را دعوت به بهشت و نشان دادن راه آن کرده است خاطرنشان کرد: خداوند بندگان را الزام کرده که برای سعادت خویش باید در راه بهشت قدم بردارند و اگر این طور فکر می‌کنید پس حتماً قیام امام عصر(عج) را خشونت طلبی می‌نامید!؟

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مگر نظامی که امام راحل ما مطرح کرد جز نظام اعتدال بود که حالا دم از اعتدال می‌زنید و بدانید که شما و امثال شما باعث افراط و تفریط می‌شوید.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه امام راحل(ره) فرمودند که فقط صحبتی از من را باور کنید که صدای من یا تصویر من و یا در وصیت‌نامه من باشد تصریح کرد: با خاطره‌گویی نمی توانید جهت انقلاب را تغییر دهید و این یکی از حماقت‌های این آقایان است.

وی افزود: نباید از مواضع به حق و اصولی خودمان چرخش کنیم و اگر این کار صحیح بود ائمه معصومین(ع) این کار را پیش از ما انجام می‌دادند.

وی با انتقاد شدید از انتصاب رئیس جدید ارشاد اسلامی استان گفت: این چه کسی است که به عنوان رئیس جدید ارشاد اسلامی استان انتخاب کردند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: مگر قحط‌الرجال است و براستی باید این نهادهای مهم به دست کسانی بیافتد که وضعیتشان معلوم نیست.

وی با بیان اینکه باید به فرموده رهبر معظم انقلاب بصیرت داشته باشیم عنوان کرد: دشمن می‌خواهد با شیب ملایم مسیر انقلاب را منحرف کند.

این مسئول با یادآوری این نکته که هنوز هشت ماه به انتخابات خبرگان باقی مانده است بیان کرد: چرا عده‌ای روی خبرگان رهبری حساس شده‌اند و تلاش می‌کنند که افرادی را وارد خبرگان رهبری کنند.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس استان گیلان با اذعان به اینکه مردم ما بسیار با بصیرت و فهیم هستند گفت: مردم با عشق و علاقه پشت رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و گواه این گفته حضور ۴۰ میلیونی مردم در فتنه سال ۸۸ بود.

وی با بیان اینکه دشمن از مردم نا امید شده و با مسئولین مذاکره می‌کند گفت: وزیر امورخارجه با چه مجوزی در یک اتاق تنها با وزیر امور خارجه امریکا صحبت می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: مباحث مربوط به انرژی هسته‌ای که دیگر محرمانه نیست و حداقل باید مجلس و کمسیون امنیت ملی از مذاکرات آگاه باشد.

وی با انتقاد از زمان ثبت نام هدفمندی یارانه‌ها گفت: روز ثبت‌نام یارانه‌ها مصادف با روز جشن هسته‌ای بود تا حواس مردم پرت شود و باورش سخت است که این مسائل اتفاقی باشد.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه ما در اوج اقتدار و توانمندی هستیم گفت: چرا به گونه‌ای رفتار می‌شود که انگار ما در ضعف قرار داریم.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: می‌گویند پول نداریم ولی ۵۸ میلیون پیام تبریک برای ملت می‌فرستند و باید بگویند که این هزینه‌ها از کجا تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه نقد و انتقاد یک امر طبیعی است گفت: به کسی انتقاد نمی‌دهند و اگر کسی بخواهد انتقاد کند یا بی‌سواد است یا مغزش کوچک است یا باید شناسنامه بیاورد.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب ما ریشه‌اش در اسلام است خاطرنشان کرد: باید موضوعات به صراحت تبیین شود و امام این کار را پایه‌گذاری کرد.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس استان گیلان با ذکر این مطلب که تا به امروز به تکلیف عمل کرده‌ایم و از این به بعد هم محکم‌تر از گذشته گام خواهیم برداشت اظهار کرد: این انقلاب باید به دست صاحب اصلیش برسد و بدانید که وعده الهی محقق خواهد شد و آنهایی هم که نمی‌فهمند باید فکری به حال خودشان بکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یاعلی
خدا حفظ کنه حاجاقا رو ،احسنت
در حاشیه