امکان دارد فردی امام را در خواب ببیند که غنی سازی را کاملا متوقف نمایید

شجونی گفت:برخی امروز خاطراتی از امام نقل می کنند که هیچ گونه سند و ارتباطی به امام ندارند و این خاطرات همه ساختگی و دروغ هستند و اینها وابسته به خانواده هستند و از آنجا خط می گیرند که این ادعا ها را می کنند، امکان دارد فردا امام را در خواب ببینند که به آنها می فرماید که غنی سازی را متوقف کنید.

امکان دارد فردی امام را در خواب ببیند که غنی سازی را کاملا متوقف نمایید

به گزارش ۸دی نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین شجونی  در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پیک دانشجو اظهار کرد: امام خمینی از دوران جوانی فکری اسلامی و قرآنی داشتند، ایشان جوانی سلحشور بودند، برادرشان نقل می کرد که در سن ۱۵ سالگی به این فکر افتاده بودند که به گیلان بیاید و جزء یاران میرزا کوچک خان جنگلی شودکه با مخالفت خانواده همراه شد و جای آمدن با پافشاری های بسیار مردم خمین را متحد کرد که برای کمک به میرزا آذوقه به گیلان بفرستند.

جوادی شجونی گفت: اندیشه امام، اندیشه مبارزه با ظلم و ستم بود، در کدام واقعه می بینید که امام با ستمکار سازش کرده باشد،  من به کلمه اعتدال معتقد نیستم، همین کلمه اعتدال بود که باعث شد ابوموسی اشعری ،علی (ع) را خانه نشین کند، اعتدال یک جا شدید و یک جا ضعیف دارد.

برخی امروز خاطراتی از امام نقل می کنند که هیچ گونه سند و ارتباطی به امام ندارند و این خاطرات همه ساختگی و دروغ هستند و اینها وابسته به خانواده هستند و از آنجا خط می گیرند که این ادعا ها را می کنند، امکان دارد فردا امام را در خواب ببینند که به آنها می فرماید که غنی سازی را متوقف کنید.

وی افزود: آنها چه می دانند که امام الان بود چه می کرد، آیا ماهیت آمریکا و اسرائیل عوض شده است، ما در تمام نبردها با استکبار پیروز بوده ایم و آنها دین و مذهب ما را هدف گرفته اند، سازش یا آشتی را به میان می آورند و این تماما خیانت است ،چند وقت پیش یکی از معلمان نمونه قرآنی در تانزانیا که نامش عمر است نام فرزندان خود را می برد که همه اسامی بزرگان کشور ما هستند، خمینی ،سید علی،مطهری، بهشتی  یا پادشاه بحرین اعتراف کرد که ما با این همه قدرت و اعلاحضرت بودن هر خانه ای می رویم عکسی از امام خمینی و مقام معظم رهبری را می بینیم، این نشان دهنده آن است که پیام انقلاب صادر شده است.

توصیه من به دانشجویان این است که با صداقت و امانتداری و طهارت پشت سر رهبری بایستند تا کشور و خودشان هیچ آسیبی نبیند و همیشه سربلند و پیروز باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی بهروزی
صحبت های آقای شجونی را قبول دارم ولی مساله این است که همه آحاد جامعه باید از پروژه مستند سازی خواب دست بردارند . اگر ما به طریقی که میرویم اعتقاد داریم دیگر این همه صحبت وعاظ و کمک گرفتن از خوابهایی که میبینند محلی از اعراب ندارد.
در حاشیه