چرا صهیونیسم مبالغ گزاف برای شبکه های ماهواره ای هزینه می کند؟

محمد صدیقی، از کارشناسان حوزه ماهواره و جنگ نرم در نشست آسیبهای ماهواره گفت: اگر به همین سوال پاسخ داده شود که چرا شبکه های صهیونیستی چنین هزینه های گزافی را برای راه اندازی شبکه های ماهواره ای خاص فارسی زبانان صرف می نمایند بسیاری از مسایل تبیین خواهد شد.

چرا صهیونیسم مبالغ گزاف برای شبکه های ماهواره ای هزینه می کند؟

به گزارش خبرنگار ۸دی نیوز شب گذشته (سه شنبه) جلسه بصیرتی ویژه زائران حرم امام خمینی (ره) در شهرستان کیاشهر برگزار گردید.

صدیقی از کارشناسان حوزه ماهواره جنگ نرم در این نشست ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تسلیت ایام ارتحال حضرت امام جنگ نرم دشمن را راهکار جدید آنها برای ضربه زدن به انقلاب امام خمینی دانست.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس « بازشناسی هویت شیعه » در سال ۶۵ در اورشلیم که شیعه را پرنده ای با دو بال سرخ (عاشورا) و بال سبز (انتظار) و زره ولایت فقیه تشبیه کرده بود ، بیان داشت:فوکویاما مبدع این نظریه راهکار سینما برای تضعیف تفکر شیعه را یکی از تاکتیکهای قابل استفاده پیشنهاد داده بود و از اینجا سینما و سریالهای تخریب کننده حوزه اخلاق و فرهنگ به شدت افزایش یافت.

mahvarehصدیقی هزینه هنگفت راه اندازی و اداره شبکه های ماهواره ای و تولید برنامه های مختلف را تشریح نمود و افزود: اگر به همین سوال پاسخ داده شود که چرا شبکه های صهیونیستی چنین هزینه های گزافی را برای راه اندازی شبکه های ماهواره ای خاص فارسی زبانان صرف می نمایند بسیاری از مسایل تبیین خواهد شد.

وی در پایان استفاده از شیوه های روانشناسی و القاء غیر مستقیم جهت تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی را از ویژگیهای شبکه های ماهواره ای دانست و در مورد افزایش آمار آسیبهای اجتماعی از جمله طلاق در جامعه هشدار داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه