جشنواره دشت شقایق ها در ییلاقات تالش برگزار می شود

بخشدار اسلام خبر داد: اولین جشنواره دشت شقایق تالش با هدف معرفی جاذبه های گردشگری تالش روز جمعه ۱۶ خرداد راس ساعت ۹ صبح در محل ییلاق کرمون در ارتفاعات بخش اسالم شهرستان تالش برگزار می گردد.

جشنواره دشت شقایق ها در ییلاقات  تالش برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مریان خبر،بخشدار اسالم گفت: متاسفانه سالهای گذشته خبرنگاران استان اردبیل با درج خبر و چاپ عکس از دشت شقایق در خبرگزاری ها و روزنامه ها و پخش فیلم در صدا و سیما و … این نعمت خدادای را از آن خود معرفی نموده اند.

9874656
به گزارش مریان خبر، در دومین جلسه هماهنگی جشنواره دشتهای شقایق، شیرزاد روشن بخشدار اسالم ضمن عرض خیر مقدم، اظهار کرد: جشنواره دشت شقایق با هدف معرفی توانمندیهای گردشگری طبیعی برای اولین بار در مناطق زیبای شهرستان (ییلاقات بخش اسالم) برگزار می شود.

روشن گفت: اولین جشنواره دشت شقایق تالش با هدف معرفی جاذبه های گردشگری تالش روز جمعه ۱۶ خرداد راس ساعت ۹ صبح در محل ییلاق کرمون در ارتفاعات بخش اسالم شهرستان تالش برگزار می گردد.

وی گل های شقایق را یکی از نعمات بسیار زیبای خداوند بیان داشت و افزود: متاسفانه سال های گذشته خبرنگاران استان اردبیل و شهرستان خلخال با درج خبر و چاپ عکس از دشت شقایق در خبرگزاری ها و روزنامه ها و پخش فیلم در صدا و سیما و … این نعمت خدادای را از آن خود و به نام استان اردبیل معرفی نمودند.
بخشدار اسالم خاطر نشان کرد : متاسفانه باز امسال هم این امر تکرار شده است لذا در صدد هستیم تا با برگزاری جشنواره دشت شقایها این مناطق را به عنوان یکی از مناطق گردشگری شهرستان تالش به گردشگران در سطح رسانه ها ی دیداری و شنیداری و روزنامه ها و خبرگزاریها و … معرفی نماییم.
در ادامه این جلسه سید جلال سید محمدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش نیز اظهار داشت : همه ساله در این ایام مناطق کوهستانی تالش در ارتفاعات کرمون و الماس اسالم تالش ،سوباتان و لوراهونی در بخش مرکزی تالش مملو از مناظر زیبا و دلپذیر پوشیده از گلهای رنگانگ طبیعی بخصوص شقایق می شود.
وی افزود : این مناطق همه ساله در این فصل شاهد حضور بی شمار گردشگران از اقصی نقاط منطقه می باشد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: این جشنواره ضمن برگزاری برنامه های متنوع هنری و بومی، سخنرانان در خصوص گردشگری و ظرفیت های منطقه صحبت خواهند کرد.
سید محمدی بیان داشت: برگزاری مسابقات ورزشی بومی و سنتی ،برگزاری مسابقه پخت غذاهای بومی تالش توسط بانوان تالشی ،برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع شقایق و راه اندازی مسابقه حضوری عکاسی با موبایل از برنامه های جانبی این جشنواره خواهد بود.
وی گفت: در این جشنواره مهمانهایی از مسئولان استانی ، شهرستانی و همچنین کارشناسان و اساتید دانشگاه در حوزه گردشگری حضور پیدا می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه