هدف امام خمینی، انقلاب قلبها بود

لاهوتی: امام خمینی کسی بود که تلاش می کرد تا به مسلمانان چهره اسلام و مسلمان واقعی را نشان دهد.

هدف امام خمینی، انقلاب قلبها بود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رصد رودسر، حسین لاهوتی شهردار شهر کلاچای بمناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت : خرداد و نیمه آن متعلق به امام خمینی‌(سلام‌الله علیه)است. امسال در حالی به استقبال آیین‌های پرشکوه گرامیداشت امام راحل و وقایع عظیم میانه خرداد می‌شتابیم که بیش از نیم قرن از نهضت امام و ربع قرن از رحلت امام می‌گذرد.

21432657

شهردار کلاچای گفت :  شرایطی که امروز در سطح جهانی و داخلی، نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در دهه چهارم پیروزی خویش تجربه می‌کندبه‌خوبی این حقیقت مشهود را گواهی می‌دهند که این گذر زمان و فاصله ایام نه‌تنها بر نام و یاد و آرمان‌های امام خمینی و نهضت الهی‌اش غبار فراموشی ننشانده است بلکه روز‌به‌روز در دل مشتاقان دین و عدالت و آزادی و در اردوگاه موحدان و حق‌جویان عالم، بر بلندای آوازه نام امام خمینی، و اهمیت وصایا و پیام‌ها و آرمان‌هایش افزوده می‌شود.

لاهوتی تصریح کرد : امام خمینی کسی بودکه اسلام واقعی را برایمان به ارمغان آورد. او کسی بود که تلاش می کرد تا به مسلمانان چهره اسلام و مسلمان واقعی را نشان دهد. به نظر من امام خمینی فردی بسیارروشنفکر بود، شخصیت ایشان سمبل اتحاد برای مسلمانان جهان بود.

وی در ادامه از عملکرد این شهرداری گفت : همانطور که بارها مطرح کرده ام امور فرهنگی در اولویت کارهای شهرداری کلاچای است  و سالگرد ارتحال امام خمینی ، این بزرگ مردتاریخ، همیشه باید بگونه ای برگزار شود تا با سالهای پیشین متمایز باشد زیرا شخصیت ایشان بگونه ای بود که این مهم را اثبات می کند.

شهرداری کلاچای در این راستا تصمیم دارد زندگینامه ی این پیرفرزانه را بصورت لوح فشرده در برنامه باشکوه سالگرد این امام همام توزیع نماید تا گامی جهت پایه ریزی عزاداری صحیح و همچنین قدمی در راه پژوهش و شناخت واقعی وحقیقی عزاداران از آن امام بزرگ باشد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه