نخستین جشنواره تجلیل از برترین های شجره طیبه صالحین گیلان برگزار شد

نخستین جشنواره تجلیل از برترین های شجره طیبه صالحین گیلان که در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) برگزار شد .

نخستین جشنواره تجلیل از برترین های شجره طیبه صالحین گیلان برگزار شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از گیل بانو، دراین جشنواره حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین علت دشمنی ورصدموضوعات صالحین توسط دشمنان حضور دانشگاهیان، نخبگان، اساتید و جوانان درحلقات صالحین دانست .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ایمان و عمل صالح تشکیل شده است گفت: علت حساسیت دشمنان نسبت به حلقات صالحین نیز جلوگیری از بسط و گسترش این روحیه در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه کار سیاسی در شبکه صالحین صورت نمی گیرد تصریح کرد: دشمن به جد دنبال این است که صالحین را سیاسی جلوه دهد و در انتخابات گذشته نیز با سیاه نمایی اقداماتی بر علیه صالحین انجام داد.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اهداف تشکیل شجره طیبه صالحین گفت: شبکه تربیتی صالحین برای رشد و تقویت مسائل اعتقادی و بنیادهای معنوی تشکیل شده است.

وی با اشاره به هجمه های دشمنان نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حلقات صالحین یادآور شد: هر مسئولی در کشور درباره موضوع صالحین موضع‌گیری کند دشمنان او را زیر نگاه خود قرار می‌دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سپاه و بسیج هیچ گونه دخالتی در انتخابات نداشتند یادآور شد: دشمنان بدنبال آن بودند تا از سپاه و بسیج نکته ای را بگیرند، اما این بار نیز همانند گذشته شکست را متحمل شدند.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه سپاه و بسیج نمی توانند نسبت به جریانات وهابی، تکفیری، فتنه، سکولاری، بهائیت و فمنیسم بی تفاوت باشند افزود: سپاه و بسیج فراتر از افراد است و در برابر این جریانات مقابله خواهد کرد.

وی تقویت علم و دانایی در عرصه های مختلف، تربیت انسان های متفکر و رفتار آموزی را از شاخصه های مهم صالحین برشمرد و ادامه داد: ریشه تمامی این موضوعات در بحث توحید است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ماه شعبان و توجه پروردگار به این ماه گفت: مناجات شعبانیه یکی از بهترین راههای استفاده از این ماه است که تمام وجود انسان را متوجه خدا می کند.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مردم را در این ماه به مناجات شعبانیه دعوت می کردند : امام (ره) ریشه پیشرفت ها را در توجه به خدا می دانستند و امروز نیز مقام معظم رهبری با این دیدگاه و منش برای ارتقا حکومت اسلامی آگاهی بخشی می کنند.

وی وحشیگری های دشمنان را بیانگر به پایان رسیدن عمرشان خواند و گفت: انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان در مسیر تعالی قرار دارد و بدون هیچ گونه نگرانی با برخورداری از ایمان و عمل صالح در این مسیر گام بر می دارد.

در این مراسم از ۶۰ مربی و سرگروه حلقه‌های صالحین و فرماندهان نواحی، حوزه و پایگاه‌های بسیج و مسئولان تربیت و آموزش و حلقه‌های متربیان تقدیر شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه