۱۲۰ کیلوگرم پودر نیروزای قاچاق در رشت توقیف شد

۱۲۰ کیلوگرم پودر نیروزای قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان رشت استان گیلان توقیف شد.

۱۲۰ کیلوگرم پودر نیروزای قاچاق در رشت توقیف شد

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “فرهاد فلاح کریمی” رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در راستای تهیه و توزیع پودرهای نیروزای قاچاق فعالیت داشته ، موضوع در دستورکار عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان قرار گرفت. 

رییس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تحقیقات شبانه روزی پلیسی از صحت این موضوع اطمینان حاصل نموده و با دستگیری این متهم محموله وی را توقیف کرده و ۱۲۰ کیلوگرم پودر نیروزای قاچاق خارجی کشف و ضبط کردند.

سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه این متهم با آنکه در سالهای گذشته طی چندین مرحله دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده ولی کماکان به فعالیت خود ادامه می دهد، اظهار داشت: وزن پودر نیروزای قاچاق کشف شده، ۱۲۰ کیلوگرم بوده که اعم از ۶۶ قوطی می باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با بیان اینکه ارزش تقریبی پودرهای کشف شده، ۲۰۰ میلیون ریال بوده و متهم با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان رشت معرفی شده، از تمامی شهروندان خواست، تا در صورت مشاهده هرگونه محموله قاچاق مراتب را به پلیس آگاهی استان گیلان اعلام و با شماره های ۰۱۳۱۲۱۸۸۵۵۱ تماس حاصل نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه