فضاهای آموزشی باید با معنویت شهدا پیوند بخورند+ تصاویر همایش

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه فضاهای آموزشی باید با معنویت و نام و یاد شهدا پیوند بخورد گفت :شناخت راه شهدا و اعتقادات آنها باعث می شود که با بصیرت در مسیر آنها حرکت کنیم

فضاهای آموزشی باید با معنویت شهدا پیوند بخورند+ تصاویر همایش

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و مقاومت ۸دی نیوز، احمد اسماعیلی در جمع جانبازان و ایثارگران گیلان در جشن روز جانباز با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران سرمایه های انقلاب اسلامی هستند،اظهار کرد:جایگاه و منزلت شهدا آنقدر رفیع است که ماهرگز نخواهیم توانست آن طور که شایسته است قدردان ایثارگران باشیم.

وی ولایت پذیری و اطلاعت محض از ولایت را مهم ترین ویژگی ایثارگران عنوان کرد و افزود:غیرت و مردانگی از ویژگی های بارز ایثارگران انقلاب اسلامی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان استخراج درس ها و نکته ها یی که جانبازان در متن تاریخ از خود به یادگار گذاشته اند را وظیفه امروز پاسداران انقلاب دانست و گفت:نسل امروز علاوه بر الگوپذیری از شهدا و ایثارگران باید به مطالعه سیره و روش ایثارگران بپردازند.

اسماعیلی با بیان اینکه حضرت ابوالفضل(ع) آموزگار است که چگونگی پیروی از پیشوای معصوم را به مسلمانان جهان آموخت خاطرنشان کرد: حضرت عباس بهترین نمونه وفاداری به ولایت است.

وی با بیان اینکه فضاهای آموزشی باید با معنویت و نام و یاد شهدا پیوند بخورد تصریح کردشناخت راه شهدا و اعتقادات آنها باعث می شود که با بصیرت در مسیر آنها حرکت کنیم

اسماعیلی جانبازان را ذخیره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: شما عزیزان در میدان نبرد و در دفاع از میهن اسلامی ، امتحان ایستادگی و مقاومت دادید و در این عرصه سربلند و موفق شدید.

IMG_5443 IMG_5451 IMG_5453 IMG_5455 IMG_5467

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه