انرژی هسته ای بهانه است، آنها میخواهند ما شروط حسین(ع) را وا نهیم

سردار شکرالهی گفت : آنها به صراحت می گویند ما مخالف جمهوری اسلامی ایران هستیم و بر خلاف خنده های دروغین در مجامع بین المللی صلاح ما را نمی خواهند . اوباما می گوید : ما خواهان جنگ و براندازی نیستیم و خواهان پیوستن ایران به نظام بین المللی هستیم . اینجا باید پرسید کدام نظام بین المللی ؟

انرژی هسته ای بهانه است، آنها میخواهند ما شروط حسین(ع) را وا نهیم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از افق انزلی سردار شکرالهی فرمانده قرارگاه جهادی و آموزشی امام حسین (ع) زیباکنار ، به مناسبت جشن اعیاد شعبانیه در مسجد گلشن انزلی گفت : براساس سیره امام حسین (ع) شروطی برای انقلابی بودن وجود دارد ، می گویند هر مومن حقیقی باید دارای بصیرت و معرفت باشد ، ایمانی که از تفکر و بینش انسان بر آمده باشد از کوه ها محکم تر خواهد بود. یعنی آگاهی اولین شرط واقف بودن به ایمان است ، وقتی انسان بصیرت و درکش را بالا ببرد می تواند اهداف دین را در جامعه جاری و ساری نماید . خیلی ها روز عاشورا گریختند و از صحرای واقعه دور شدند ، امام حسین (ع) فرمودند : کسانی که مانده اند دارای بصیرتند. این بصیرت و آگاهی هم با آزمایش مشخص میشود .

وی در ادامه افزود : دومین ویژگی این است که انسان باید مبارزه و مقاومت بر علیه دشمنان دین را سر لوحه کار خود قرار دهد . یک انقلابی باید در مقابل دشمنان ایستادگی کند ، چنانکه قرآن کریم هم بارها اشاره کرده که هر یک از انسانها بایستی در مقابل دشمنان مقاومت نماید  و هرگز در برابر دشمن عقب نشینی نکرده و استوار باشند .

وی با بیان اینکه اخلاص و عبودیت سومین ویژگی از گفتمان امام حسین (ع) برای یک انسان انقلابی است تصریح کرد : هر یک از انسانهایی که دارای بصیرت و معرفت و مقاوت در برابر دشمن هستند ، یک ویژگی داشتند که اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هم بارها به آن اشاره کرده اند و آن ویژگی اخلاص در عمل است. به همین دلیل است که امام حسین (ع) فرمودند : خدایا تو خود شاهدی که اگر مبارزه می کنیم برای خود نیست بلکه برای حفظ دین اسلام و اصول آن است .

فرمانده قرارگاه سید الشهدا در رابطه با دشمنان ایران گفت : عزیزان برادران و خواهران گرامی ، دشمنی و عناد دشمنان از صدر اسلام تا به امروز ادامه دارد و پایان ناپذیر است . بحث انرژی هسته ای بهانه است ، آنچه که آنها میخواهند این است که ما شروط حسین (ع) را وانهیم. چه بوش پدر ، چه بوش پسر و چه اوباما بارها و بارها دشمنیشان را نشان داده اند و اخیرا هم معاون رییس جمهور آمریکا به صراحت گفت : ما همچنان معتقدیم تغییر حکومت ایران ما را به شرایط منطقه ای امیدوار میدکند به همین دلیل تغییر نظام ایران برای غرب ، هدفی فوق العاده و انقلابی است .

سردار شکرالهی در پایان گفت : آنها به صراحت می گویند ما مخالف جمهوری اسلامی ایران هستیم و بر خلاف خنده های دروغین در مجامع بین المللی صلاح ما را نمی خواهند  . اوباما می گوید : ما خواهان جنگ و براندازی نیستیم و خواهان پیوستن ایران به نظام بین المللی هستیم . اینجا باید پرسید کدام نظام بین المللی ؟ همان نظامی که آمریکا در جای جای آن جنایت  و خونریزی می کند ؟ همان نظامی که بازیچه دست ایالات متحده آمریکا است ؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه