بسیج نمی تواند در مقابل کارهای ضد دینی چشم خود راببندد+ تصاویر

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمدرضا تویسرکانی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به تاثیر گذاری شبکه حلقه صالحین در تربیت معنوی بسیحیان افزود: شبکه ها صالحین جمعی متشکل روحانیون ،علمل ،نخبگان و فرهیختگان است که در راستای اجرای اهداف و آرمان های انقلاب حرکت می کند.

بسیج نمی تواند در مقابل کارهای ضد دینی چشم خود راببندد+ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز ، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمدرضا تویسرکانی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به تاثیر گذاری شبکه حلقه صالحین در تربیت معنوی بسیحیان افزود: شبکه ها صالحین جمعی متشکل روحانیون ،علمل ،نخبگان و فرهیختگان است که در راستای اجرای اهداف و آرمان های انقلاب حرکت می کند.

 

تمام موضع گیری ها و صحبت های ما درباره بسیج صالحین توسط دشمن بررسی می شود

وی حساسیت دشمن به شبکه صالحین را مورد تاکید قرارداد و با بیان اینکه دشمن تمام برنامه های صالحین در کشور را رصد می کند گفت: تمام موضع گیری ها و صحبت های ما درباره بسیج صالحین توسط دشمن بررسی می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین دلیل این حساسیت را در تشکیل انقلاب اسلامی برپایه ایمان ،فکر و عقیده دانست و گفت: تا زمانی که نیروهای انقلاب دارای اندیشه پاک و عمل صالح هستند دشمن راه به جای نخواهد برد.

تویسرکانی با اشاره به تبلغات دشمنان در خصوص فعالیت های جناحی بسیج و سپاه گفت: در بسیج صالحین کار سیاسی انجام نمی شود وشبکه های صالحین برای رشد معنویت در بین بسیجیان ایجاد شده اند.

 

کار سیاسی در بسیج به معنای بصیر ت افزایی است

وی توجه به نقطه نظرهای مقام معظم رهبری در حلقه های صالحین را مورد تاکید قرارداد و خاطرنشان کرد: بسیج هیچ گاه کار سیاسی نمی کند و کار سیاسی در بسیج به معنای بصیر ت افزایی است.

 

بسیج نمی تواند در مقابل کارهای ضد دینی چشم خود راببندد

وی با اشاره به جریان های وهابیت،دراویش ،تکفیری ،سکولار ،فتنه و انحراف اظهار کرد: بسیج نمی تواند در مقابل کارهای ضد دینی چشم خود راببندد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تصریح بر اینکه یک نیروی انقلابی حق بی تفاوتی نداد و نمی تواند بی تفاوت باشد بیان کرد: ما در شبکه صالحین کشور سه رسالت مهم را دنبال می کنیم .

 

شبکه های صالحین نیروهای خود را انسان های متفکر تربیت می کند

تویسرکانی با بیان اینکه تقویت علم و آگاهی مهم ترین کار ما در عرصه بصیرت افزایی است گفت:شبکه های صالحین نیروهای خود را انسان های متفکر تربیت می کند و انسانهای اهل فکر را به وجود می آورد.

 

بسیجی باید صحنه را که می بیند پشت پرده را هم درک کند

وی با تاکید بر اینکه هر بسیجی باید اهل فکرباشد  اظهار کرد:این رسالت دوم شبکه صالحین است چون که بسیجی باید صحنه را که می بیند پشت پرده را هم درک کند و با تفکر و تدبر دوست را از دشمن تشخیص دهد.

 

وحشی گیری شاخص به انتها رسیدن دشمنان است

وی خشونت با اشاره به خوی وحشی گیری سلفی ها و تکفیری ها گفت: وحشی گیری شاخص به انتها رسیدن دشمنان است.

تویسرکانی با بیان اینکه حرکت های غیر منطقی دشمن نشان می دهد که به خط آخر رسیده است افزود: امروز ملت ایران خوف ندارند و به فرموده امام با دلی شاد و آرام زندگی می کنیم چراکه در مسیر ایمان و عمل صالح حرکت می کنیم

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه رفتار آموزی سوم فعالیت شبکه صالحین است تصریح کرد: از عوامل توانمند سازی الزامات رفتاری بسیجیان است.

تویسرکانی  با تاکید بر اینکه یک بسیجی باید عفیفانه زندگی کند گفت: بسیجی باید دارای صبر باشد و بداند که چگونه باید در برابر دشمن رفتار کند.

 

بغض دشمن به مقام معظم رهبری ناشی از بی اعتنایی رهبر انقلاب به دشمنان است

وی در ادامه بغض دشمن به مقام معظم رهبری را ناشی از بی اعتنایی رهبر انقلاب به دشمنان دانست و گفت: این بی توجهی بزرگترین خواری و ذلت را برای دشمن ایجاد کرده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روزی به توجه به اسناد قرآن و تاریخ همه سنگرهای دشمن را فتح خواهیم کرد اظهار کرد این جمله امام راحل است که ما روزی آمریکا و صهیونیست را نابود خواهیم کرد.

IMG_5438 IMG_5435 IMG_5433 IMG_5436 IMG_5437

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه