در انجام امور نقد و ارشادات عموم مردم ، ائمه ی جمعه و نمایندگان مجلس مورد توجه قرار گیرد

استاندار گیلان به فرمانداران تأکید کرد : در انجام امور نقد و ارشادات عموم مردم ، ائمه ی جمعه و نمایندگان مجلس مورد توجه قرار گیرد .

در انجام امور نقد و ارشادات عموم مردم ، ائمه ی جمعه و نمایندگان مجلس مورد توجه قرار گیرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ، دکتر نجفی در این نشست که معاونین وی نیز حضور داشتند با تبریک اعیاد شعبانیه به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران اشاره و برضرورت برگزاری باشکوه این مراسم در سطح استان تأکید کرد .

استاندار گیلان همچنین در ادامه ی سخنان خود با بیان اینکه دولت تدبیر امید با حمایت های رهبر معظم انقلاب در حال خدمت به مردم است گفت : دولت این قول را به مردم داده است تا هر آنچه را که به نفع ملت باشد انجام دهد و از سرو صدای چند نفر حاشیه ساز هراسی ندارد چرا که ما آمده ایم تا زندگی و آبروی خود را فدای ملت کنیم .

وی با بیان اینکه باید بین حاشیه سازی افراد معدود و انتقادات دلسوزانه تفاوت قائل شد گفت : نقد دلسورانه و صادقانه را به عنوان بهترین کمک کار خود بپذیریم .

استاندار گیلان در این زمینه به فرمانداران تأکید کرد : در انجام امور نقد و ارشادات عموم مردم ، ائمه ی جمعه و نمایندگان مجلس مورد توجه قرار گیرد .

 دکتر نجفی با یادآوری شرایط سختی که دولت یازدهم در آن برسرکار آمد گفت : دولت در شرایطی که کاهش سرمایه اجتماعی ، بحران های بین المللی و تنش با ایران ، رکود تورمی و فضای نامناسب کسب و کار وجود داشت با حماسه ی سیاسی مردم در بیست و چهارم خرداد سرکار آمد .

وی با بیان اینکه ابعاد حماسه ی سیاسی ۲۴ خرداد نیارمند تشریح بیشتر است گفت : پس از آن شرایطی که دولت در ۲۴ خرداد برسرکار آمد هم اکنون شاهد آرامش مناسب در کشور و استان هستیم .

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با شعارراستگویی که مورد توجه مردم قرار گرفت برسرکار آمد افزود : در چنین دولتی نباید آمار دروغ به مردم داد و واقعیت ها را با آنها در میان بگذاریم و از آنان برای حل مشکلات کمک بگیریم .

استاندار گیلان خاطر نشان کرد : فرمانداران باید بکوشند فضای کار و تلاش را در شهرستان ها بادیدگاه توسعه نگر فراهم کنند .

استاندار گیلان باتأکید براینکه فرمانداران در شهرستان ها با تقویت طرح های زیربنایی بدنبال حمایت از بخش خصوصی توانمند باشند گفت : باید به بخش خصوصی اعتماد و تا حد امکان نسبت به واگذاری طرح ها به آنها اقدام کنیم .

وی افزود : برخورد با مفاسد اقتصادی در زمینه دلگرمی بخش خصوصی مؤثر است .

دکتر نجفی از فرمانداران خواست متناسب با موقعیت شهرستانها نسبت به کاهش آمار بیکاری تلاش کنند و خاطر نشان کرد : وضعیت آمار بیکاری و اشتغالزایی در شهرستان ها بصورت منظم گزارش شود .

وی حفظ محیط زیست ، توجه به مدیریت پسماند ، مبلمان شهری و وضعیت بهداشتی و درمانی ، رونق محصولات کشاورزی ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز را از دیگر وظایف فرمانداران عنوان کرد .

دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنانش توجه به مقوله ی فرهنگ و حفظ آداب و سنن بومی و محلی را دارای اهمیت دانست و در این زمینه تصریح کرد : منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت در زمینه ی فرهنگ اجرا شود .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه