یادداشت رادنی دیدار در بین ۸ اثر برتر قاره آسیا – اقیانوسیه

یادداشت رادنی دیدار در بین ۸ اثر برتر قاره آسیا – اقیانوسیه گزارش حمیدرضا زیرک دیدار (رادنی دیدار) در ارتباط با مشکلات ورزشگاه سردارجنگل رشت در بین ۸ اثر برتر دو قاره آسیا و اقیانوسیه انتخاب شد.

یادداشت رادنی دیدار در بین ۸ اثر برتر قاره آسیا – اقیانوسیه

به گزارش ۸دی، در پایان بخش داوری جشنواره انجمن ورزشی‌نویسان جهان (ایپس)، آثار برتر هر قاره به تفکیک انتخاب شدند و گزارش حمیدرضا زیرک دیدار (رادنی دیدار) در جمع ۸ اثر برتر دو قاره آسیا و اقیانوسیه قرار گرفت.

بنابر این گزارش در مجموع هزار و ۲۷۳ اثر در هشت بخش، به جشنواره ایپس ارائه شد که سه نفر برتر هر بخش در بخش جهانی معرفی شدند و قرار است روز ۲۱ ژانویه در کشور سوئیس از آن‌ها تقدیر شود. کیفیت بالای آثار ارائه شده به جشنواره ایپس، اعضای هیئت رییسه ورزشی‌نویسان جهان را بر آن داشت تا آثار را به تفکیک “قاره‌ای” نیز مورد بررسی قرار دهند که در همین راستا، آثار برتر هر بخش در آسیا- اقیانوسیه معرفی شدند.

۳۴۱ اثر از ۲۴ کشور آسیا و اقیانوسیه، در جشنواره ایپس شرکت کردند و پس از اعلام آثار برتر مشخص شد که ایرانی‌ها هم در بخش جهانی تا مراحل خوبی پیش رفتند و در بخش آسیا – اقیانوسیه، شرایط خوبی را رقم زد‌ند.

در قسمت سایت، گزارش منتشر شده حمیدرضا زیرک دیدار در سایت پیشین سپیدرود با عنوان ” گزارش ویژه – ورزشگاه سردارجنگل رشت؛ سازه ای قابل افتخار یا استخوانی لای زخم؟ ” در جمع ۸ اثر برتر قاره آسیا – اقیانوسیه قرار گرفت.

این گزارش به تفصیل مسایل و مشکلات اساسی ورزشگاه سردارجنگل رشت را از جانمایی و اجرا تا بخش های سخت افزاری مورد تحلیل قرار داده و در پایان راهکارهایی ارایه کرده است. رادنی دیدار که به عنوان ورزشی نویس با ایران ورزشی، ورزش سه، خبرگزاری تسنیم و آی اسپورت نیز همکاری می کند، بیش از ۴ سال به عنوان مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه سپیدرود مشغول به فعالیت بود و سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود را در همان دوره راه اندازی کرد.

سایت سپیدرود در برهه ای در بین سه سایت رسمی پربازدید کننده باشگاه های کشور قرار داشت و پس از روی کار آمدن تن زاده به عنوان مالک و عدم علاقه او به فعالیت این رسانه، از آن تاریخ به بعد دیدار به عنوان سردبیر نسبت به انتشار مستقل سایت سپیدرود اقدام کرده است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه