از سوی رییس شورای شهر رشت ابلاغ شد:

اصلاحیه ضوابط طرح تفصیلی به شهرداری رشت

رئیس شورای شهر با ابلاغ اصلاحیه طرح تفصیلی به شهرداری رشت گفت: طرح تفصیلی، نقشه راه مدیران شهری هر شهر می باشد و خوشبختانه اکنون امیدواریم با این مساعدت خون جدیدی در رگ های اقتصادی شهر دمیده شود.

اصلاحیه ضوابط طرح تفصیلی به شهرداری رشت

به گزارش هشت دی، رئیس شورای شهر با ابلاغ اصلاحیه طرح تفصیلی به شهرداری رشت اظهار کرد: طرح تفصیلی، نقشه راه مدیران شهری هر شهر می باشد و خوشبختانه اکنون امیدواریم با این مساعدت راه و شهرسازی گیلان و با دستور معاونت امور عمرانی استانداری خون جدیدی در رگ های اقتصادی شهر دمیده شود.

سید امیر حسین علوی ضمن ابراز خرسندی از اعمال اصلاحات در ظوابط طرح تفصیلی افزود: اصلاحیه طرح تفصیلی شهر رشت پروسه طولانی و متوالی در جلسات مختلف را گذراند تا پس از تلاشهای فراوان مسئولین استانی و مسئولین مدیریت شهری، علی الخصوص مدیر کل دفتر فنی استانداری، رییس و اعضا و مشاورین کمیسیون عمران شورا و معاونت شهرسازی شهرداری و همچنین مسئولین فنی و شهرسازی مناطق شهرداری، اکنون طرح تفصیلی در دست می باشد که به گواه متخصصین امر به صرفه و صلاح شهر رشت می باشد.

وی با ابراز امیدواری برای گرایش بیشتر سرمایه گذاران و پیمانکاران در جهت ساخت و ساز قانونمند بیان نمود: اگر ساخت و سازها به شکل قانونمند انجام پذیرد شاهد ایمنی بالاتری در این صنعت خواهیم بود.

رییس شورای شهر رشت اصل و مبنای اجرای طرح ها و پروژه ها در شهرداری را اصلاحات جدید در طرح تفصیلی شهر دانست و از سرپرست و مجموعه شهرداری درخواست نمود تا بازخوردهای ناشی از اجرای اصلاحات را رصد نموده و به شورای شهر گزارش نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه