کی روش:عاشق منتقدانم هستم چون باعث شهرتم می‌شوند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:اگر یک بازی در جهان باشد که هر دو تیم با آرامش کامل بخواهند از آن لذت ببرند دیدار فردا است.

کی روش:عاشق منتقدانم هستم چون باعث شهرتم می‌شوند

به گزارش ۸دی، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق در خصوص مسابقه فردای تیمش اظهار داشت: خوشبختانه آماده سازی خوبی داشتیم، مهمترین مطلب استراحت بعد از این ۲ بازی اول بود که این اتفاق رخ داد.

* فردا دو تیم با آرامش کامل از بازی لذت می برند
کی روش در پاسخ به این سوال که آیا این بازی حساس است گفت: اگر یک بازی در جهان باشد که هر دو تیم با آرامش کامل بخواهند از آن لذت ببرند دیدار فردا است چون هر دو تیم صعود کردند. قبل از شروع بازی ها با ۳ تیم بازی داشتیم که ۲ تای آن برگزار شده و فردا فقط با عراق بازی می کنیم. دلیلی نمی بینم که بازی فردا حساس باشد و مطمئنا هر دو تیم با آرامش کامل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

* من عاشق کسانی هستم که از من انتقاد می‌کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار عرب زبان سایت فیفا مبنی بر اینکه هنوز یکی از مربیان باشگاه های بزرگ ایران در حال انتقاد از شما هستند گفت: من عاشق کسانی هستم که از من انتقاد می کنند چون آنها باعث شهرت بیشتر من می شوند و به صورت رایگان برای من کار می کنند. طبیعی است که از این انتقادات لذت ببرم.

* از بعد تاریخچه ۳ تیم مدعی قهرمانی هستند

وی در پاسخ به سوال همان خبرنگار مبنی بر اینکه کی روش پیش از این گفته بود استرالیا، ایران، عراق و کره مدعی قهرمانی هستند گفت: شما اگر برای فیفا کار می کنید باید با دقت بیشتری صحبت های من را رصد کنید چون من هرگز این حرف را نزدم. ولی من از بعد تاریخچه فوتبالی گفتم که ۳ مدعی ژاپن، کره و استرالیا هستند چون قهرمان جام ملت های قبلی هم یکی از این سه تیم بود. من مدعی شدم کشورهای دیگر مثل ایران، عربستان، چین، ازبکستان و عراق تلاش می کنند که به این تیم ها برسند.

* باخت قبلی به عراق مثل استخوان در گلویم است
به گزارش فارس،خبرنگاری گفت ۴ سال قبل در همین ورزشگاه بازی را با نتیجه ۲ بر یک به عراق باخت و آیا این موضوع ذهن شما را درگیر نمی کند که کی روش پاسخ داد: این باخت مثل استخوان در گلوی من باقی مانده است، بازی ۴ سال قبل بین ایران و عراق نبود و در واقع بین ایران و داور آقای ویلیامز بود! هر ۲ تیم تلاش می کنند مسابقه فردا را با رویا تمام کنند. عراق تیم خوبی دارد که بازیکنانش فیزیک خوبی دارند، فردا مطمئنا یک برنده داریم و آن هواداران ایران و عراق خواهند بود.

* فکر به مسیر طولانی کار را سخت می کند
سرمربی تیم ملی ایران در خصوص اینکه حالا که مرحله مقدماتی به پایان رسیده نظرش در مورد مسیر ایران در راه قهرمانی چیست گفت:مطمئنا مسیر طولانی داریم، همیشه به بازیکنان می گویم اگر به مسیر طولانی فکر کنیم کار سخت می شود.اگر قرار است به چپ برویم باید این کار را انجام بدهیم اگر قرار است به راست بپیچیم باید این کار را انجام دهیم.تمام تمرکز ما روی بازی بعد است، یکسری بازیکنان ما نیاز دارند بازی کنند و یکسری هم داریم که باید آماده تر شوند. ما با نگاه به مسیر جلو، راهمان را ادامه می دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه