مراسم تجلیل از فردین معصومی، پهلوان گیلانی برگزار شد+ تصاویر

مراسم تجلیل از فردین معصومی همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل، با حضور مسوولین استانی، ورزشکاران و جمعی از مردم ورزش دوست گیلان در زورخانه پوریاولی شهرستان رشت برگزار شد.

مراسم تجلیل از فردین معصومی، پهلوان گیلانی برگزار شد+ تصاویر

در این مراسم مسوول برگزاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی نیوز، با اشاره به این که فردین معصومی در مسابقات قهرمانی جهان با تحمل تمام سختی ها تا یک قدمی قهرمانی پیش رفت و آماده ی مقابله با کشتی گیر ترکیه بود، افزود: معصومی بنابه در خواست فدراسیون کشتی کشور به نفع هم وطن خود از شرکت در فینال کناره گیری کرد و این باعث شد کشتی گیر ایرانی با نفسی تازه به میدان بروند و قهرمان جهان را کسب کند. وی ادامه داد: این کار نشانگر منش و اخلاق پهلوانی او است و افتخاری برای کشتی گیران گیلانی محسوب می شود.

محمدرضا واثق کارگرنیا در بخش دیگر سخنان خود با تاکید براین که ورزش های باستانی جزو فرهنگ ایران و ورزشی اسلامی به حساب می آید، اذعان داشت: با این حال در استان گیلان به طور مطلوب به این امر رسیدگی نمی شود و در حال حاضر زورخانه های شهر با کمک های مردمی و به صورت خودجوش کار می کنند.

وی با بیان این که در دولت دهم طرح ساخت ۳ زورخانه در سطح استان مطرح و تصویب شد، اما به دلیل عدم پیگیری مسوولان در حد طرح تصویب شده باقی ماند و به مرحله ی اجرا نرسید، افزود: اجرای این طرح بدون همکاری و پیگیری نمایندگان مجلس و همت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان امکان پذیر نیست.

در این مراسم علاوه بر اهدای تندیس و مدال، مسوولان استانی با اهدای هدایای نقدی از این کشتی گیر گیلانی تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

 IMG_6253

IMG_6246

IMG_6149

IMG_6172

IMG_6186

IMG_6201

IMG_6234

IMG_6143

IMG_6116

IMG_6114

IMG_6112

IMG_6109

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آرمين
حاج آقا عظمتي ما همچنان دوستت داريم. ٨ دي ممنون كه عكس اين بزرگوار رو به عنوان عكس اول اين خبر گذاشتين.
در حاشیه