با خوردن ۳ گل از تیم پیکان

زنگ خطر برای تیم علی کریمی به صدا درآمد

سپیدرود رشت که در جدول فعلی یکی از دو نامزد سقوط به دسته اول به شمار می‌رود، در جدال دوستانه با پیکان ۳ گل خورد! آن هم در حالی که محمد قاضی هم از روی نقطه پنالتی فرصت داشت اندوخته‌های پیکان را به ۴ گل برساند.

زنگ خطر برای تیم علی کریمی به صدا درآمد

به گزارش هشت دی، نتیجه در بازی‌های تدارکاتی حائز اهمیت نیست به این خاطر که نه تیم برنده امتیازی به دست می‌آورد و نه تیم بازنده امتیازی را از دست می‌دهد، اما می‌تواند بیانگر خیلی از حقیقت‌ها باشد. خوردن ۳ گل از تیم پیکان که در هفته‌های پایانی مدام برابر حریفان شکست می‌خورد، نشان می‌دهد سپیدرود هنوز به صلابت لازم برای پایداری نرسیده و با این شرایط روز‌های سختی در دور برگشت برای باقی ماندن در سطح اول فوتبال ایران خواهد داشت.

علی کریمی که به تازگی کلاس مربیگری A را پشت‌سر گذاشته و در دور برگشت به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم سپیدرود می‌نشیند، فرصت خیلی زیادی برای تقویت سپیدرود ندارد و شاید بهترین تدبیر جوان کردن تیم باشد، چراکه تیم جوان می‌تواند خیلی از ضعف‌های تاکتیکی خود را با دوندگی در فضا‌ها جبران کند.

بازی‌های دور برگشت به مراتب سخت‌تر از بازی‌های دور رفت است.

همان‌طور که صدرنشین کار سختی برای قهرمانی پیش‌رو دارد، تیم‌های در خطر سقوط انتهای جدول هم برای ماندن در جدول بازی‌ها با دشواری روبه‌رو می‌شوند. تیم‌های بالانشین به دنبال شکست سپیدرود هستند تا به هدف نزدیک‌تر شوند و تیم‌های نزدیک به سپیدرود در قعر جدول هم به دنبال کسب ۳ امتیاز هستند تا از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات پیدا کنند. نمونه اش ۳ امتیازی که تیم سپیدرود رشت در خانه فولاد به دست آورد، تکرار آن حتی در رشت سخت است. به خصوص که افشین قطبی سرمربی تیم شده است. مربی‌ای که در اولین گام همراه فولاد در خانه تیم تراکتورسازی پیروز شد.

زنگ خطر برای علی کریمی به صدا درآمده است. تیم ابتدای فصل را او نبسته بود، اما او اکنون فرصت دارد با رد کردن چند بازیکن بی‌کیفیت و جذب چند بازیکن خوب شرایط را تغییر دهد. شرایطی که دست‌کم با بازی با پیکان به نظر می‌رسد تغییر نکرده است. تغییری که اگر صورت نگیرد، علی کریمی و سپیدرود را با چالش جدی سقوط مواجه خواهد کرد.

این روز‌ها آخرین فرصت برای علی کریمی است تا تیمش را جوان‌تر و بهتر کند. اقدامی که دور از ذهن نیست. هر چند برای تغییر ضرورت است علی کریمی این تغییر را درک و در نهایت اجرایی کند.

منبع: خبرورزشی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه